niebiesko mi.

Ostatnio w naszym mieszkaniu obok szarości i bieli pojawia się coraz więcej błękitu… bardzo lubię ten kolor… mimo, że uchodzi raczej za zimny, ja go odbieram jako kolor, który wprowadza świeżość i uczucie ogólnej czystości, a tego nigdy za wiele…

Mój panieński pokój też był niebiesko-granatowy, a salon i kuchnia w poprzednim mieszkaniu także miały ściany tego koloru… jak więc widać miłość do tej barwy trwa od dawna…

Obecnie wprowadzam go tylko w dodatkach, bo ściany z założenia miały być, są i będą białe.

a w tym miejscu ślemy buziaki dla KAAN :*

jedna z ostatnich zdobyczy miseczka z targu staroci za całe 4 zł

zwróćcie uwagę jakie ma cudne wnętrze, bo że kolor idealny to chyba mówić nie muszę.

stokrotki od męża natomiast wspaniale wpisują się w kolor dodatków, które zaczynają pojawiać się u małej Po. Ale o tym to już kiedy indziej.

i żeby jeszcze tak w błękitnych klimatach zostać to coś z moich tworków – cały czas szuka właściciela

a na koniec  najpiękniejszy błękit jak dla mnie – błękit moich małych cudnych oczków… i nawet butelka pod kolor…

 

dzisiaj wieczorem idę z mym małżonkiem do kina… wydarzenie wielkiej wagi, bo zdarza się to niezwykle rzadko… i to nie to żeby do kina rzadko, odkąd jest Po to jakoś tak się kanapowcami pospolitymi staliśmy… w każdym razie wrażenia z naszej małżeńskiej randki jutro…

niebiesko mi.

2 uwagi do wpisu “niebiesko mi.

  1. carnation pisze:

    Jestem! :) Ja tez uwielbiam blekitny, i rzeczywiscie, w mieszkaniu kojarzy sie z czystoscia i delikatnoscia. A mala Po jest po prostu do schrupania i wyglada na spokojne grzeczne dziecko :)

  2. Anitko witam Cię serdecznie :) strasznie się cieszę, że Cię widzę :)
    a Po może i do schrupania, ale uwierz, że pozory mylą, ani ona spokojna ani grzeczna… napisz słówko o Twoich pociechach, taka jestem ciekawa jak się mają :)

Skomentuj

