strefa małego kibica.

Przygotowania uważam za zakończone…
Flaga wisi, koszulka (a raczej body) najważniejszego kibica w naszym mieszkanku gotowa… więc niech mi tylko jutro przegrają ten pierwszy mecz, to… już nigdy takich przygotowań czynić nie będę :P

Najpierw trzeba było wyciąć, ułożyć, przymierzyć…

pierwsze koty za płoty…

a tak wygląda cały strój małego kibica

roboty było trochę, ale jaki efekt :) i to za jedyne 3 zł, które musiałam wydać na czerwone nici… body już trochę przymałe, więc akurat na takie przedsięwzięcie się nadało, a czerwony filc to czapka mikołajowa ;)

Jutro jak się uda i mały kibic w postaci małej Po zapozuje będzie zdjęcie modelki mej ;)

strefa małego kibica.

4 uwagi do wpisu “strefa małego kibica.

    1. zdjęcie to ja zrobię jej na pewno ;) obawiam się tylko, że nic na nim nie będzie widać tylko biało-czerwone plamy, bo dziecię me ma ostatnio fazę uciekania przed aparatem :)
      ps. fajnie że nie tylko mi się podoba :)

  1. basiar pisze:

    do booooju, do booooju, do boju Polciu ma!!:))))))))))))))
    z taką koszulką, to wygrana mamy w kieszeni:)))))
    a żeś zdolniacha, maminko:)
    ja też oczekuję fotki z najpiękniejszym kibicem w roli głównej:)

Skomentuj

