co piszczy w trawie? mała Po!

Odkąd Po nauczyła się chodzić, a raczej biegać to… najbezpieczniej puścić ją w trawę… przynajmniej mam pewność, że jak odwrócę głowę to nic się jej nie stanie… dlatego radość ma jest wielka, kiedy pogoda jest ładna i możemy iść na spacer… tak tez było wczoraj :)
zapraszam na łąkę za naszym blokiem…

Po poznaje świat :)

tu się nieco wkurzyła bo trawa ją po nosie smyra…

o kwiatuszek!

pełnia szczęścia…

a tu miłość dozgonna, a w tle tatuś i nasz blok :) kto zgadnie które to nasze mieszkanie? (przewidziana nagroda)

nasz pitbul ;)

a teraz już lecę czynić przygotowania spożywcze do dzisiejszego piłkarskiego wieczora :) jutro relacja :)

co piszczy w trawie? mała Po!

15 uwag do wpisu “co piszczy w trawie? mała Po!

  1. Agata pisze:

    ja zgaduję że jest to mieszkanie pierwsze na samym parterze od prawej strony zdjęcia :) pierwsze z ogródkiem bo tam na rogu są chyba jeszcze jakieś? Bo mi chodzi o to mieszkanie co jest na dłuższej ścianie bloku :D a Pola jest przecudna! zwłaszcza z tymi ząbkami na wierzchu :)

    1. Agata pisze:

      aaaa to będzie drugie mieszkanie to z zabudowanym tarasem! o to mi chodziło poprzednim razem tylko nie zauważyłam że tam jest jeszcze jedno wcześniej :/

  2. tak, to to z zabudowanym ;) co wisi na nim flaga ;)
    co prawda nie bardzo widać, że to flaga, ale uwierzyć musicie na słowo ;)
    proszę wysłać mi na maila adres, pod który przesłać mam nagrodę ;*

  3. carnation pisze:

    Eeeee, myslalam ze ja bede pierwsza i cos wygram ;(((( Poprosze wiecej konkursow hehe :) I to takich w ktorych mozna wygrac ta bransoletke recznie robiona :)
    A Polka ubrana jest swietnie! Pewnie niezle musisz sie naszukac takich oryginalnych ubran?

    1. sugestię dotyczącą konkursów wezmę pod uwagę ;)
      ubranek dla niej szukam głównie na allegro… no nie powiem, że łatwo znaleźć ładne NIE RÓŻOWE ubranka dla dziewczynek :) staram się jednak jak mogę, bo bardzo lubię ładnie ubrane dzieci…

  4. Agata pisze:

    hehe :D pierwszy raz w życiu coś wygrałam!!! :) adres wyślę mailowo popołudniu ale ale musisz mi napisać co to za nagroda bo umrę z ciekawości! Dziękuję :)

  5. basiar pisze:

    tunika Polci sponiewierała mnie na maksa:)))))) cudnie jej w niej:))))
    pitbul Wasz oczywiście, że to najgroźniejszy pies świata – Klamociaku, pilnuj Polci:)
    a zgadywac nie będę i już – i tak wszyscy wszystko powygrywali, no:) więc co ja tu, biedny żuczek mogę…:)

      1. basiar pisze:

        a widzisz – muszę se tez jakąś taką „wyrośniętą” sprawić:) się odmłodzę:)
        będę wpadać, będę… jak tu taaakie nagrody rozdają, to ja jak w dym:)
        PS … a najwiekszą nagrodą – Polcia jest i już;)

Skomentuj

