na murawie.

mecz oglądałam, a jakże, kibicowałam mocno… ale że z założonymi rekami nie jestem w stanie wysiedzieć 90 minut to powstały 3 kwiatki :) 2 breloczki i jedna zawieszka do telefonu…

a żeby pozostać w klimacie meczu zrobiłam im sesję zdjęciowa na murawie :)

i na koniec jeszcze kwiatuszki, które powstały już dość dawno temu i trafiły do pewnej małej dziewczynki…

a teraz już praca wzywa… miłego popołudnia i wieczoru :)

na murawie.

11 uwag do wpisu “na murawie.

  1. carnation pisze:

    Nawet nie wiesz jak ci zazdroszcze zdolnosci manualnych!!!!!!!!! Ja chocbym nie wiem jak sie starala to nigdy nic mi nie chce wyjsc :(

  2. carnation pisze:

    Pamietam jak namalowalas na scianie Diddla dla swojej siostrzenicy/bratanicy? Do dzisiaj zazdrosc mnie zzera ze ty potrafisz a ja nie :((((((((((((((( ;)

    1. kurcze już nawet nie pamiętam, że coś takiego malowałam ;) a faktycznie miałam taki epizod… Julce – córeczce mojej siostry malowałam to, a Ninie -córeczce mojego brata malowałam Kubusia Puchatka :) Pola za to na ścianie ma żyrafę…
      a jeszcze też moim rodzicom namalowałam całą ekipę Kubusia Puchatka na barierce od balkonu… rok wytrzymało, przychodzili rodzice z dziećmi robić sobie zdjęcia nawet pod nasz balkon ;) aż się w końcu tata wkurzył i zamalował pod moją nieobecność :D
      ale byłam wściekła!
      niech Cię zazdrość nie zżera, bo zaraz mogę spakować manatki i przyjechać Wam coś zmalować :)

      1. carnation pisze:

        Zapraszam :) Akurat jestemy przed malowaniem pokoju dzieci, Basia nad swoim lozkiem chcialaby ksiezniczke :) Ona teraz ma bzika na punkcie ksiezniczek i lalek barbie

  3. ja bardzo chętnie tylko wiesz w księżniczkach nie mam wprawy ;)
    ale może chciałabyś literki mojej produkcji nad łóżeczko Basi i Piotrusia?
    mogą być nawet księżniczkowe ;)

Skomentuj

