prezenty

w związku z tym, że Asia, Magda i Ala dostały już co dostać miały to teraz publicznie mogę pokazać :)

pierwszy prezent to prezent podziękowaniowy, o którym kiedyś już pisałam, mniej więcej wyglądał tak:

drugi i trzeci to prezenty urodzinowe i zawierały m.in. to:

spinacze od spodu mają podklejone magnesy, więc można je stosować jako ‚przypominacze’ na lodówkę – u mnie takie sprawdzają się idealnie…

zakładki natomiast robi się szybko, łatwo i przyjemnie, więc chyba jeszcze kilka powstanie :)

gumki do włosów to para jedna z wielu, które ostatnio powstały – bo tego towaru zawsze u mnie deficyt :)

a żeby nie było, że ja tylko hendmejdy rozdaję to dołożyłam balsamy do ust – urzekło mnie metalowe pudełeczko, a jak się później okazało zapach też jest niczego sobie :) jakie działanie? nie wiem, nie próbowałam, ale chyba skusze się na ten zakup i dla siebie – właśnie ze względu na wygląd…

Pozdrawiam wszystkich :)

ps. u Was też taki upał?

prezenty

6 uwag do wpisu “prezenty

  1. Piękne te Twoje dzieła :) A ten balsam do ust to jakiej firmy? Mam bzika na punkcie wszelkich smarowideł do ust :D
    U mnie upał przyszedł dopiero po południu; jak szłam po 8 do pracy to myślałam, że zamarznę w krótkim rękawku!

  2. carnation pisze:

    Normalnie chyba przestane do ciebie wchodzic, bo mi sie plakac chce! :( Czemu ja nie potrafie takich fajnych rzeczy robic? :(((

Skomentuj

