kolorowe kredki…

Kto zauważył, że wczorajszy dzień był dla mnie 24 a nie 23 dniem miesiąca? no kto? przyznać się!

no właśnie ;) ogarnęła mnie jakaś pomroczność jasna i rękę bym dala sobie uciąć, że wczoraj był 24… był 23 o czym się dzisiaj przekonałam dostając maila z rossmanna – Twoje dziecko kończy dziś 16 miesięcy – czy jakoś tak ;) jak więc widzicie Rossmann wie lepiej niż matka…

a więc oficjalnie mówię dementując wczorajsze plotki, które pojawiły się na blogu – mała Po dziś o godz. 19 skończy 16 miesięcy ;) z tek okazji dostała dziś od mamy kredki – wydatek nie mały, bo utopiłam w tym interesie całe 1,49 zł… ale radość w oczach dziecka bezcenna, więc warto było…

do tej pory Po długopisy, ołówki, kredki wbijała sobie do oczu… nie mogła zajarzyć w żaden sposób, że tym się maluje tudzież rysuje… aż do wczoraj, kiedy to z lubością pomalowała długopisem moją cudną dębową podłogę olejowaną na biało w niebieskie zygzaki…

dzieło godne artysty, szkoda tylko, że na podłodze wykonane…

zaraz więc matka dała dziecku kartkę i zaczęła tłumaczyć co i jak (i to nie tak, że koniecznie chciała aby dziecię JUŻ rysowało, po prostu chronić podłogę ponad wszystko)… powstała, więc laurka dla taty i inne dzieła powszechnie nazywane makijażem lub body artem ;)

widząc, że dziecię na płodnego artystę rośnie, zakupiła dziś wspomniane kredki

i tym oto sposobem mamy nowe hobby :) i muszę przyznać, że bardzo uwago chłonne, co mnie cieszy najmocniej…

artystka śpi, tata śpi, Klamot śpi… idę więc nacieszyć się słońcem naszym tarasowym…

ps. piaskownica już stoi – nie ma w niej tylko piasku ;) ale poczekajcie, poczekajcie, będzie i to ;)

kolorowe kredki…

6 uwag do wpisu “kolorowe kredki…

  1. jestesczesciamnie pisze:

    No troszkę się zdziwiłam widząc kalendarz, ale myślałam, że dodałaś notkę z wyprzedzeniem :D :D :D
    No artystka jak się patrzy z Polci :* a body art mnie powalił :D

  2. carnation pisze:

    moje dzieci tez maja artystyczne dusze, niestety. Ale jeszcze troche i oducza sie rysowania gdzie popadnie. Przynajmniej mam taka nadzieje :)
    Hehe, rzeczywiscie, z data ci sie troszke omsknelo :) A my wczoraj mielismy rocznice slubu :) 5. Ale gdyby tak policzyc dni ktore rzeczywiscie spedzilismy razem to wyszedlby rok, ewentualnie poltora ;)

Skomentuj

