poszli w las

Mamy to szczęście niebywałe, że mieszkamy w cudnym zakątku… Tatry widzimy codziennie przez okno, wychodząc z mieszkania widzimy całe pasmo Gorców… mało tego 15 minut spacerkiem i jesteśmy w rezerwacie przyrody… rezerwat ten zowie się Bór na Czerwonem…

kilka lat temu powstała tam ścieżka edukacyjna i muszę przyznać, że to teraz jedna z naszych ulubionych ścieżek spacerowych… jeszcze będąc w ciąży bardzo lubiłam tam chodzić, a po urodzeniu Po to w sumie jesteśmy tam przynajmniej raz w tygodniu…

szczególnie w upalne dni jest lubimy tam ‚uciec’… piękny zapach, cisza i cień… a do tego na końcu ścieżki punkt obserwacyjny, z którego rozciągają się widoki zapierające dech w piersiach…

 

poszli w las

8 uwag do wpisu “poszli w las

  1. Ponadrabiałam sobie u Ciebie zaległości i jak zwykle jestem zachwycona. Macie wspaniałą rodzinę, Ty masz mnóstwo talentu i fantazji, każda Twoja praca mnie zaskakuje, Po jest prześliczna i w ogóle czytając Ciebie spływa na mnie taki przyjemny spokój i ciepło. Dzięki!

  2. carnation pisze:

    Miejsca zamieszkania zazdroszcze bardzo. W mojej okolicy brakuje wlasnie takich miejsc. Niby mamy zaraz obok domu wielki park, ale to jest park, gdzie pelno spacerowiczow, rowerzystow, czasem jakies samochody jada. A mi brakuje wlasnie takiego miejsca, gdzie moge puscic Piotrusia a on bedzie biegl, biegl, biegl, a ja sie nie bede martwic ze za chwile ktos go potraci, ze wpadnie pod rower… A widokiem Tatr mnie dobilas :) Kurde, jak nie jakims handmadem to widokiem z okna. A idz ty!!

  3. Nieszka pisze:

    …….zazdrość to brzydkie uczucie….ale …. jak tu nie zazrościc takich widoków.. tak blisko…niemal na wyciągnięcie ręki..wrrrrrrrrrrrrr…….

Skomentuj

