kwiatowo mi.

Po śpi, ja zrobiłam sobie przerwę w przygotowaniach do wyjazdu… a ten kto ma małe dziecko wie, że takie przygotowania są mocno pracochłonne… w każdym razie już na wykończeniu…

Żeby Was tak z niczym nie zostawić, pokazuję co udało mi się stworzyć przez ostatnie dni… część już ma swoje właścicielki,  część szuka chętnych ;)

ta podoba mi się bardzo, zdjęcie nie oddaje uroku, kolory takie jakieś mało energetyczne tu, a naprawdę są żywe i miłe dla oka…

ta do wzięcia…

gumki już zaklepane…

to trio także wstępnie zarezerwowane…

przymierzałam i stwierdzam, że idealnie prezentują się właśnie jako 3 obok siebie, na białej koszuli :)

wyjeżdżamy dziś koło 17, laptopa biorę ze sobą, bo to moje okno na świat bez którego ciężko mi się obejść… ale pewnie czasu nie będę mieć wiele, bo grafik napięty… dlatego żegnam się, życząc Wam miłego łikendu i do zobaczenia w środę…

 

kwiatowo mi.

2 uwagi do wpisu “kwiatowo mi.

Skomentuj

