powrót.

Wróciłyśmy wczoraj wieczorem, Po jakby ze zdwojoną energią, lekko opalona, szczęśliwa, że już w domu… ja niby wypoczęta, a jednak fizycznie wypruta zupełnie… kilka dni z Po – 24h na dobę to naprawdę dość mocno dająca w kość opcja… tym bardziej, że Po ma etap mamusiowy mocno i wszyscy są źli, dobra jest tylko mamusia, przy której należy wisieć i nie odstępować jej nawet na krok… akceptowała jeszcze Kingę, ale Kinga w poniedziałek pojechała na kolonie do Francji, więc najlepsza opiekunka nam odpadła ;)

obszerna fotorelacja z tych kilku dni będzie jak się ze zdjęciami uporam, bo jest ich ogrom…

a tymczasem pokazuję co na nas czekało po powrocie do domu…

Po występuje w nowych bucikach, które mama kupiła już jakiś czas temu, ale strasznie długo do nas dotrzeć nie mogły… są cudne, dokładnie takie jak sobie wymarzyłam – mięciutka skórka, śliczny kolor, fason przywołujący na myśl dawne dzieje i ten złoty paseczek… :) zakochałam się w nich :)
do bucików natomiast idealnie pasują skarpeteczki, które także czekały na nasz powrót :) a przysłała nam je ciocia Magda po akcji rozpoczętej przez mamę Po – szukamy ślicznych, małych, białych skarpetek  ;) wiecie jakie te  poszukiwania były trudne, ale jakie owocne się okazały :) Po ma dwie pary pięknych ażurkowych, bawełnianych skarpetek – no cud miód :) ciociu Madziu dziękujemy :) masz od nas za to buziaka i coś jeszcze ;)

 

powrót.

6 uwag do wpisu “powrót.

  1. Filipek70 pisze:

    a ja myślałam że z ubraniem chłopca jest kłopot bo dla dziewczynek wszystko jest !!!!! buty sa odjazdowe …. ale conversa ciężlko przebić :)))) buziole

    1. dla dziewczynek owszem jest wszystko – wszystko z Hello Kitty lub z innym badziewiem albo w różu takim, którego ja nie zdzierżyłabym na swym dziecku ;)
      conversów przebijać nie zamierzamy, czasami tylko lubię wprowadzić jakiś zamiennik – to czasami oznacza to że trampek ma w tym momencie 3 pary, a zamienników… nie wiem… pogubiłam się już ;)

      Filipku jakże się cieszę, że tu dotarłaś w końcu :*
      Basiu dziękujemy :)

  2. inessa pisze:

    I ja tu mały ślad po sobie dzisiaj zostawie…
    fajnie wyjezdzac ale jeszcze fajniej wracac… przynajmniej ja tak mam…
    podsunełas mi pewien pomysl… hmmm… ;)))
    buciki piekne bez dwóch zdan !!
    Pozdrawiamy :***

Skomentuj

