kapliczka.

Jest takie miejsce, gdzie przychodzić uwielbiam… odkąd pamiętam przychodziłam tam z mamą, potem sama, potem z mym mężem, który mężem jeszcze nie był,  mieliśmy tam nawet mini sesje poślubną, aż w końcu przyprowadziłam tu małą Po…

 

jakieś 30 minut spacerkiem pod górę i mamy przed sobą całą panoramę Tatr, z Giewontem na pierwszym planie, a za sobą ponad stuletnią kapliczkę… kiedy robiliśmy tu zdjęcia po swoim ślubie kapliczka była w remoncie, dzisiaj prezentuje się tak…

pod tymi drzwiami mam też zdjęcie zrobione ponad 20 lat temu, siedzę na nim taka skulona, malutka z warkoczem do pasa…

Po ani warkocza nie ma, ani skulona nie siedzi ;) ona raczej z tych co usiedzieć nie mogą…

i jak tu nie kochać tego miejsca? no jak?

wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że spędzimy tam jeszcze dwa tygodnie tych wakacji…

i choć morze mi się marzy mocno to patrząc na te zdjęcia już tęsknię za górami…

 

jutro kolejna dawka zdjęć, zapraszam :)

 

kapliczka.

14 uwag do wpisu “kapliczka.

  1. jestesczesciamnie pisze:

    Ach cudnie tam! Widoki przepiękne, czuje się aż stąd tą bliskość natury.
    Zdjęcie Po z EM cudne i rozczulające zarazem :)
    A Ty może i nie z warkoczem, ale dalej dziewczynka (z wyglądu ;)) :*

  2. Filipek70 pisze:

    cieszę się ,,,,,,,ze i ja z Wami mogłam przysiąść pod drzwiami kapliczki …. co do gór i morza to zależnośc jest taka ….w górach mogłabym spędzić całe życie ,a nad morzem dwa tygodnie :)))))
    przez te porcje zdjęć Waszych przynajmniej lżej zniosę pobyt w mieście ,bo pogoda teraz się popsuła i musimy pochorobowo pozostać na wieży……. jutro też zajrzę i proszę o duuuuuuuużo zdjęć !!!!!!!!!

    1. o Filipku dobrze prawisz ;)
      dokłądnie mam to samo, w górach całe życie – morze tylko we wakacje :)

      zaraz zabieram się za wybór odpowiednich zdjęć i zapraszam raz jeszcze :)

Skomentuj

