górska zagadka

Jeśli Wam się jeszcze nie znudziło to pomęczę Was jeszcze zdjęciami…
Ale tak żeby wprowadzić element zaciekawienia większego to mam zagadkę: w jakiej miejscowości byliśmy? :)
Ci co wiedzą mają siedzieć cicho – myślę tu szczególnie o Asi ;)
kto poda prawidłową odpowiedź jako pierwszy dostanie ode mnie mały drobiazg…

podpowiedzi poniżej…

taki widok z okna towarzyszył nam na co dzień:

tu oprócz mojego błogiego lenistwa widać także małą podpowiedź – coś dla uważnych, spostrzegawczych i umiejących łączyć fakty ;)

i jeszcze troszkę naszych przyjemności, choć tu już podpowiedzi nie ma żadnej ;)

a tu przyjemności małej Po, która siedziała przy tej latarni i namiętnie ściągała te ptaszki… w końcu trzeba było ptaszki pochować, bo wyszła by z restauracji ze wszystkimi ;)

i jeszcze ciut folkloru góralskiego, który uwielbiam… ale właśnie tu, w górach, w innych miejscach razi mnie dość mocno, tym bardziej, że w chwili obecnej nadużywany jest dość mocno przy aranżacji wnętrz…

obraz, który zachwyca mnie już od dawna… rama ze starych góralskich okiennic – pomysł wg mnie świetny… idealna oprawa do obrazów tworzonych na szkle… widziałam ich już kilka i każdy jest świetny… ale tez wymaga odpowiedniego miejsca do powieszenia… przypuszczam, że w naszym mieszkaniu wyglądałby kiepsko… inaczej sprawa ma się na ścianie z bali…

została mi jeszcze jedna partia zdjęć, więc zapraszam jutro na moje ostatnie wspomnienia z… ;) skąd? już ktoś wie?

górska zagadka

16 uwag do wpisu “górska zagadka

  1. Agata pisze:

    heh no dobra próbuję :D Początkowo chciałam napisać, że to Dolina Kościeliska ale stamtąd takich widoków to raczej nie ma, chyba że dom byłby baaaardzo wysoki… więc na myśl przychodzi mi tylko Bukowina Tatrzańska ale to chyba też raczej nie bo cukierni Samanty tam nie widziałam…tak więc zapał do odgadywania miałam ale poległam :) Pozdrawiam :*

  2. Agata pisze:

    hehe tylko mi nie mów, że to Kościelisko :D zagadka zagadką ale o nagrodach chyba nic nie było :P odgaduję tylko dlatego, że mam sentyment przeogromny do Twoich okolic :)

  3. Agata pisze:

    :) cieszę się, że zagadkę rozwiązałam ale że pazerna nie jestem i lubię się dzielić z innymi więc chciałabym nagrodę przekazać Carnation ( ona również znała odpowiedź) a poza tym to było trochę nie fair z mojej strony bo wiedziałam że masz rodzinę w Kościelisku. Raz jeszcze pozdrawiam :)

    1. carnation pisze:

      dziekuje, dziekuje, ale musze sie przyznac, ze tez troche oszukiwalam, bo tez wiem o rodzinie w Koscielisku :)

      1. dobra dziewczyny, w takim razie jak się nagrodami podzieliłyście to proszę Anitkę o adres na @. Nagroda powędruje do Ciebie ;)

  4. Filipek70 pisze:

    No tak nagrody zgarnięte ,ciacho za szybką……. normalnie piątek trzynastego!!!:)))))
    Jutro wracam do was !!!!!!!! buziole

  5. mjon pisze:

    Paulinko dziękuję za zaproszenie:))))) Piękne zdjęcia z pięknych gór:)))))) jeszcze tu wrócę i pooglądam sobie dokładniej… a Córcia Twoja jest po prostu cudna… Buziaczki

Skomentuj

