beztroska.

w tym jednym słowie kryje się dla mnie synonim słowa wakacje…
zapraszam więc na ostatnią część relacji z naszych małych mini beztroskich wakacji ;)

Po w swoim żywiole… odkąd nauczyła się chodzić – biega… całe dnie… i nie mam nadziei na to, że kiedyś jej się to znudzi…

drugi jej żywioł – trawa… taka nasza ekologiczna kosiarka ;)

mamie beztroska też się udziela… czyż to nie wspaniałe, że mając swoje dziecko można bezkarnie się tarzać w trawie? przecież gdybym to zrobiła jakiś czas temu to ludzie dziwnie by się na mnie parzyli, a dziś? tarzać się można do woli :D

Po z Kingą – obydwie są w siebie zapatrzone do szaleństwa ;)

i na koniec moje ulubione…

Kuzynki Po – jednocześnie mama chrzestna Po czyli Asia i moja córeczka chrzcielna czyli Kinga :)

beztroska.

9 uwag do wpisu “beztroska.

    1. w sumie to chyba o to w tym wszystkim chodzi – żeby była szczęśliwa… mam nadzieję, że kiedyś mi tak właśnie powie „mamo jestem szczęśliwa…”…

    1. Kasiu zwykle jej ubranka piorę w orzechach piorących ;) jak coś się nie dopiera to jako wybielacza używam słonka ;) i w sumie proszek niepotrzebny…
      i niech się tarza póki może ;)

      1. Nie no oczywiście, niech się tarza! Sama wyznaję zasadę, że dzieci dzielą się na brudne i nieszczęśliwe :) Tylko mi by było szkoda takich ładnych ubrań na takie szaleństwa ;) A te orzechy są lepsze od proszku? Jakiś czas temu się nad nimi zastanawiałam…

  1. hmmm czy lepsze no nie wiem… na pewno efekt czystości nie jest taki sam jak po proszku, ale mają wiele innych zalet, np. to że nie uczulają, mogą mieć też inne zastosowania, no i przede wszystkim są naturalne…

  2. Agnieszka pisze:

    Jejku nie widziałam Po miesiące całe. Ależ Ona cudna…….
    Wiesz, myślę o Was kilka razy w miesiącu jadąc przez NT, odwiedzając brata mojego taty czy robiąc zakupy:)))

    1. Aga jak miło Cię widzieć TU :)
      cieszę się, że nas znalazłaś… ja też o Tobie myślę… mój niedościgniony wzorze :) i nie powiem że nie jestem ciekawa co u Was… :)

Skomentuj

