cytryna, musztarda i miód.

ubieranie małej Po pozwala mi na zabawę z kolorami jakiej nigdy dotąd nie praktykowałam… są kolory, których w swojej garderobie nie mam wcale, i które jeśli kiedyś się pojawią to będą owocem jakiegoś impulsu, bo na pewno nie przemyślanej decyzji… niestety mam skłonność do przemyślanych posunięć w przypadku swojej garderoby dlatego po otwarciu mojej szafy widzę: szarość, potem długo, długo nic, następnie biel, granat i kilka maleńkich plamek kolorystycznych…

u Po sprawa wygląda zupełnie inaczej… można by uznać, iż jej ubranka w większej części są kolorowe, więc były kupione pod wpływem impulsu ;) i coś w tym jest…
ostatnim kolorem, który odkryłam jest kolor żółty we wszystkich jego odcieniach… świetnie ożywia garderobę, nadaje pochmurnym dniom trochę słońca i w ogóle jest optymistyczny jak mało który :) mało tego odkryłam że fantastycznie komponuje się z innymi kolorami – tu zestawienie, na które nigdy wcześniej nie wpadłam – cytrynowa koszulka + złoto-beżowe spodnie… mi podoba się bardzo, a Wam?

kolejne zestawienie kolorystyczne bardzo podobne z tym, że powiększone o amarant i pudrowy róż… i też wg mnie komponuje się świetnie…

zestawienie z moją ulubioną szarością odkryłam już dawno – tu Po stawia w tym jakże uroczym zestawieniu pierwsze  kroki :) proszę także zauważyć, że jeszcze wtedy akceptowała ozdoby we włosach – żółte a jakże ;)

i jeszcze zdjęcie świeżynka z wczoraj – trzeba było wyciągnąć cięższe działa w postaci ciepłego sweterka zrobionego rękami babci Helenki ;) Po po przyjrzeniu się swojemu odbiciu, zaakceptowała wybór…

cytryna, musztarda i miód.

15 uwag do wpisu “cytryna, musztarda i miód.

  1. Agnieszka pisze:

    Witam ponownie, byłam w czasie obiadu u Was ale z telefonu nie komentuję, heheh atechniczna jestem widać:) Czy to miodek czy musztarda czy nawet ogóras małosolny….ta dziewczynka wygląda cudnie….i ma charakter, to widac w oczach…
    p.s.też mam górkę za oknem dzisiaj :)

      1. Agnieszka pisze:

        ja nie wiem jak….hehhee wstyd, ale podpowiadam skakali z niej wczoraj narciarze i jest w Malince i nazywa się jak nasz mistrz owa skocznia:):))

  2. carnation pisze:

    Ja w swojej szafie tez nie mam zbyt duzo kolorow, zreszta, ja mam niewiele ubran, wiec skad by sie te kolory mialy wziac? :/ Ale u dzieci jak najbardziej preferuje kolory, rozne kolory, duzo kolorow, bo takie wlasnie maja byc dzieci- kolorowe i usmiechniete. Bo kiedy jak nie teraz beda mogly ubierac sie kolorowo?

  3. basiar pisze:

    normalnie limonkowa bandamka w spodniach mnie roz-wa-li-ła:))))) Polcia rządzi … yeeeeaaaah:) i się nie dziwię… z tym wdziekiem, urodą, zadziornością – wszystkich kupuje:) ciotkę Baśke juz dawno:)
    a eM, to chyba se pożyczę, jak będziesz wczasować z ASiulą:) u mnie w przyszłym tygodniu też ogóry w planach:) a jemu tak to pieknie i sprawnie idzie… i obiadki gotuje… skarb normalnie:)
    buxka dziewczynki i chłopaki:)

      1. basiar pisze:

        no masz… wszędzie pod górkę…:) znaczy ja mam ostatnio…:)
        ale, jak z mężczyznami wczasujecie, to się wtrANcać nie będę:) myslałam, ze sam samiuteńki będzie w domciu siedział:)

  4. Aga nie wiem czemu pod Twoim komentarzem ostatnim nie ma odpowiedz?? ale odpowiem tu – to już wiem co to za górka, przynajmniej się domyślam ;) no i trochę zawiedziona jestem, bo myślałam, że to któraś z tych „moich” ;)

    1. Agnieszka pisze:

      No ba! Tu to służba ale i drużba przy okazji a tam przy Twoich to zawsze i wyłącznie wolność….Nie ma dla mnie porównania Beskid z Podhalem…..ale nie narzekam bo mogłabym np być gdzieś na płaszczyźnie jakiejś beznamiętnej:))))

      1. Filipek70 pisze:

        zaraz zaraz i na płaszczyźnie beznamiętnej górecki som !!!!!! i to dopiero sobie takie miejsce wyszukać ,jest sztuka!!!!:)))) a ja mam takie !!!!!!!!! bo jak się nie ma co się lubi to sposobem trza :))))))))))))

Skomentuj

