z czosnkiem w tle

dostałam czosnek od męża mego jedynego… a konkretnie kwiat czosnku :)

chodził już za mną od jakiegoś czasu i marzył mi się jako dekoracja… widziałam go już oczami wyobraźni w mojej butelczynie, którą dostałam od Filipka (podzięki składam w tym miejscu po raz któryś – teraz takie oficjalne)… dlatego jak go zobaczyłam w kwiaciarni pobiegłam do eM i sprawę postawiłam jasno – przyniesiesz czosnek przestanę się gniewać – a miałam o co, naprawdę… w te pędy, więc pobiegł i przyniósł GO :) duży, dorodny, wysoki, cudny :D

zasłużył w każdym razie na osobna notkę ;)

ba! nawet cała sesja się odbyła…

przy okazji więc pochwalę się kawałkami naszego pokoju dziennego, większość go zna, ale o mi tam ;)

najbardziej to mała Po była zdziwiona tym okazem, bo jest jej wysokości ;) takich kwiatków jeszcze nie widziała…

jestem teraz ciekawa jak długo się utrzyma…oby jak najdłużej, bo napatrzeć się na niego nie mogę…

ale żebym monotematyczna nie była to pokażę coś jeszcze…

widać, że wakacje się rozpoczęły na całego… pierwsze kartki zaczynają spływać z różnych zakątków globu… tak od Kingi z Francji… uwielbiam dostawać kartki z podróży, a Wy? w ogóle mam wrażenie że ten miły zwyczaj jest wypierany coraz częściej przez smsy i maile, a szkoda… mając przecież taką kartkę w dłoni można wyobrazić sobie jaką podróż pokonała, aby do nas dotrzeć… dla mnie jest to zawsze takie nieprawdopodobne, że mimo odległości, mimo czasami jakichś błędów w pisowni te kartki docierają tam, gdzie dotrzeć powinny… magia :)

z czosnkiem w tle

12 uwag do wpisu “z czosnkiem w tle

  1. jestesczesciamnie pisze:

    Kiedyś dostawaliśmy mnóstwo kartek na święta, urodziny, z wakacji.. a teraz tylko sms i wcale mi się to nie podoba, ponieważ ja lubię kartki i listy w każdej postaci i w każdych ilościach :)

  2. Filipek70 pisze:

    no i proszę jak się butelczyny sprawdzają …..u Damarka wkład piękny ,u Ciebie piękny …..fajnie tak poobserwować sobie co z tych butli jeszcze pokombinujecie dziewczyny ….u mnie korki powrzucane i też mi się bardzo to widzi :)))) a tyleż razy nie trzeba naprawdę dziękować …cieszę się że się użyteczna stała :))))

  3. Wow, jeszcze nigdy nie widziałam kwiatu czosnku! Rewelacja, super wygląda! :)
    A co do kartek, to niestety, ja już dawno żadnej nie dostałam i też nie pamiętam kiedy ja wysyłałam…

  4. carnation pisze:

    Czosnki dlugo sie trzymaja i ladnie wygladaja.
    Tez lubie dostawac pocztowki z wakacji, czy kartki na swieta. Dlatego sama wysylam, jeszcze szczegolnie teraz, kiedy mam dzieci i Basia sama wypisuje je. Zawsze tez na urodziny daje kartki, bo nie wiem jak inni, ale ja wszystkie zbieram :)

  5. Nieszka pisze:

    pamiętam jak z każej letniej koloni wysyłałam do rodziców kartki… a teraz.. tylko sms… i koniec,,,, ;-(((

Skomentuj

