17 miesięcy.

Po dzisiaj kończy 17 miesięcy z tej racji mimo, że w planach było co innego – notka musi być poświęcona jej – no same rozumiecie ;)

Najpierw kilka z jej nowych umiejętności – ostatnie i zarazem pierwsze jej skompilowane słowo, które pięknie od jakiegoś tygodnia wymawia to UWAGA! – dziadek :) mam, tata, baba i DZIADEK :) nie wiem czemu akurat to, ale widocznie dziadek sobie zasłużył na takie wyróżnienie… dumny jest jak paw :D
ostatnim hitem natomiast w jej wykonaniu jest pokazywanie że czegoś NIE MA… rozkłada wtedy rączki, podnosząc dłonie do góry i potrafi pół dnia biegać i pokazywać czego nie ma… i okazuje się że sporo rzeczy czy osób nie ma – nie ma muchy, nie ma baby, nie ma zabawki, nie ma samolotów, nie ma owieczek…
Inną jakże ważną i przydatną w życiu umiejętnością jaką ostatnio posiadła jest zabijanie much ;) biega z klepką i wynajduje nawet najmniejsze muszki, których ja nie dostrzega gołym okiem ;)
Ostatnio też jej relacje z Klamotem wkroczyły jakby na wyższy poziom zrozumienia… dogadują się idealnie… owocuje to ich wspólnymi całusami od rana do wieczora, bieganiem za sobą i wspólnymi zabawami… raz ona zaczepia jego, raz on ją… a piski radości słyszą chyba wszyscy sąsiedzi :)
mamy też za sobą przygodę z nielubieniem prysznica… Po odkąd się urodziła uwielbiała kąpiele… jak już jej niczym zabawić nie mogłam wkładałam ją do wanny i był spokój…  aż pewnego dnia coś się jej poprzestawiało, zaczęła bać się prysznica… w związku z tym zrezygnowałam z polewania ją woda z tego dziwnego urządzenia zupełnie… jednak jakiś strach i obawy zostały… często zaczynała mi nagle płakać siedząc w wanience… stwierdziłam więc że muszę odwrócić jej uwagę od chlapiącej wody, bo ona była chyba źródłem strachu… kupiłam perełki do kąpieli dla księżniczek ;) i wierzcie lub nie, ale one normalnie są MAGICZNE :D

 

zabawa była dokładnie taka jak dawniej… zero płaczu, łez… i nawet głowę pozwoliła spłukać prysznicem… mało tego łazienka pachniała cały dzień truskawkami ;) kolejne perełki już stoją w kolejce, tym razem dla małych piratów… mam nadzieję, że będą równie skuteczne i problem nielubienia wody zniknie tak szybko jak się pojawił…

 

 

17 miesięcy.

13 uwag do wpisu “17 miesięcy.

  1. carnation pisze:

    DOSTALAAAAAM!!!! :) Wszystko jest przesliczne, a autko? Mistrzostwo! :) Basia byla bardzo zdziwiona ze dostala prezent od pani, ktorej nie zna :) Teraz wlasnie jest na spacerze z dziadkiem w nowych gumeczkach kokardkach. Wszyscy ladnie dziekujemy :)

    1. fajnie, że się spodobało ;) autko to mój debiut w zabawkach ‚chłopczykowych’ dlatego najbardziej się obawiałam czy przypadnie do gustu :)
      proszę bardzo i polecam się na przyszłość…
      a ja czekam na zdjęcia po remoncie!

  2. Teraz do kąpieli jest tyle fajnych rzeczy… A to płyn pachnący gumą do żucia, a to jakieś pisaki do malowania po wannie, achhh, chciałabym czasem znów być dzieciakiem;)

  3. basiar pisze:

    cuda dziwy na kiju pani… nosz żeby perelki magiczne nawet produkowali byli…
    a kiedyś aluminiowy gornuszek, mydło jeleń i dawaj huzia na Józia… znaczy się kapiel czas rozpocząć:)
    Polciu… sto lat!!!!! przede wszystkim i żeby Ci NICZEGO nie brakowalo:)))

    1. Basiu jest opcja że jeleń tez magiczny i byłby taki sam efekt – bo dziecko by się czymś zajęło ;)
      na następny raz zakupię jelenia i dam znać – na pewno wyjdzie taniej ;)

      1. basiar pisze:

        nieeeee… no, perełki być muszO:) z jeleniem Polcia by tak pięknie nie korelowała:)) zapomniałam wczoraj dodać, że podoba mi się jej gadulstwo:) chciałabym ją zobaczyć w akcji:)))

  4. Filipek70 pisze:

    ja też postuluję za !!!!!!! a na widok kaczuszki rozmiekłam ..toć to mojego kubańskiego ulubione kąpiółkowe zabawki …dostał je od koleżanki którą zapoznaliśmy na wywczasach nad morzem

Skomentuj

