plotę sobie…

plecionki robią furorę, z tego co zauważyłam wszędzie… więc i u mnie zastoju być nie może… kilka dni temu dotarła do mnie nowa porcja półproduktów więc plotę, i plotę, i plotę…

ta powstała z myślą o małej Po – jednak ta nie przejawia zainteresowania, więc jest do wzięcia… na małej rączce, z tym maleńkim smoczusiem wygląda słodko…

czarne z metalowymi koralikami zajęte… wszystkie inne wolne ;)

plotę sobie…

16 uwag do wpisu “plotę sobie…

  1. Inessko to co? wymianka? :D
    patrze tak teraz na tą szarą, ona krótsza od tej czarnej, ale się nada chyba… ja mam trochę luzu, ale ja mam rączkę jak Po…

    1. a co sobie będę żałować :) szybko trzeba działać ;)

      my weekend spędzamy tym razem stacjonarnie… w planach dokończenie realizacji tarasowych i posiady w knajpie meksykańskiej ;)

  2. carnation pisze:

    jak wszyscy to wszyscy, ja bym chciala kupic ta niebieska z kwiatkiem! Juz sie widze w niej na plazy w Grzybowie (!!!!!!) :) Bo przy okazji pochwale sie, ze maz moj najdrozszy i najukochanszy zrobil nam niespodzianke i za tydzien jedziemy nad morze :)

    1. nie będę mówić, że Wam zazdroszczę, bo zazdrość to paskudne uczucie, ale w dołku mnie gdzieś ściska, bo my zostajemy na miejscu… zła jestem strasznie, ale cóż…

      Anitko niebieska z trzema kwiatuszkami, tak?
      powiedz tylko czy Twoja rączka do tych mniejszych należy? z tego co mi się wydaje to raczej tak :) ale pytam, bo ta bransoletka jest dość krótka… ja mam trochę luzu, ale moją to się nie ma co kierować…

      1. carnation pisze:

        tak, tak, ta z 3 kwiatuszkami :)
        Dobrze pamietasz, jam chudzina straaaaaszna. Myslalam ze po 2 dzieci w koncu bede wygladac jak kobieta a tu zero, znow wygladam jak nastolatka z tym ze juz z troche mniej jedrnym brzuchem i wiekszym celulitem ;)

  3. dobrze, w takim razie niebieska odłożona dla Ciebie ;)
    ale zrobiłam jeszcze jedną, taką morską, jutro zrobię zdjęcia to Ci pokażę, może też Ci się spodoba :)

    ja po ciąży mam mniej kg niż przed, brzuch może i nie zmienił kształtu, za to innym kobiecym atrybutom daleko do ideału… ;)

  4. Filipek70 pisze:

    świetne te wyplatanki ….no tak jak zwykle zajęte te co akurat najbardziej mi się podobują …koślawe moje szczęście

Skomentuj

