spacer.

lubię lato szczególnie za długi dzień, ktory trwa, trwa i trwa…  a jeszcze jak ten letni dzień jest niedziela to już w ogóle pełnia szczęścia :)
jest wtedy czas na spacer, i na wypad do knajpki, i na celebrowanie pysznego jedzonka i na zabawy, i na odpoczynek… na wszystko… wtedy jestem najbardziej szczęśliwa, ze mam z kim ten dzień spędzić…
ostatnia nasz niedziela wyglądała mniej więcej tak

czasami sobie myślę jak to było jak nie było malej Po… i trudno mi już sobie te chwile przypomnieć… pamiętam tylko, ze chodzilam bardziej wyspana, miałam więcej czasu dla siebie, ale pamiętam tez ze nigdy wcześniej tyle się nie śmiałam, nie byłam taka dumna i nigdy wcześniej moje życie nie miało takiego sensu jak teraz…

spacer.

6 uwag do wpisu “spacer.

  1. jestesczesciamnie pisze:

    Kochana nogi masz jak TAP MADL! :))) A Po na każdym zdjęciu z Wami jest cudnie uśmiechnięta i szczęśliwa :) :*

Skomentuj

