laleczka.

kilka dni temu Kaynka zapytała mnie czy podjęłabym się pewnego wyzwania – a mianowicie uszycia pluszaka wg projektu jej córki Nikolki :) zadanie trudne, ale stwierdziłam, ze trzeba stawiać czoło nowym wyzwaniom i zgodziłam się… jednak nie przypuszczałam, ze to może być aż tak trudne…

dostałam 3 rysunki, wybrałam laleczkę, zakasałam rękawy i zaczęła się zabawa… nie wyszła idealna, ale już wiem, ze Nikolka ja zaakceptowała, wiec projekt pt. „Pluszak z rysunku” uważam za zakończony sukcesem :)

zapakowałam, podpisałam żeby wątpliwości nie było do kogo paczuszka należy i poszłoooo…

a w pudełeczku znajdowała się taka oto laleczka wg tego projektu Malej Artystki

uroda może nie grzeszy, ale za to starałam się aby wiernie odzwierciedlała projekt…

asekuracyjnie jakby laleczka jednak się nie spodobała dorzuciłam mały drobiazg na otarcie łez :)

z ciekawostek muszę dodać, iż mala Po laleczka zachwyciła się do tego stopnia, iż musiałam ja pozbawić zabawki z obawy o konieczność szycia kolejnej, jednak pomysł w głowie na lale dla Po mi zaświtał, wiec kto wie czy w najbliższym czasie nie uszyje kolejnej…

laleczka.

11 uwag do wpisu “laleczka.

  1. Nam się tak bardzo laleczka podoba, że na pewno będziemy chcieli w najbliższym czasie coś nowego ;) Szkoda tylko, że Nikola coś ostatnio nie chce rysować ;(

    Jeszcze raz dziękujemy ;)

Skomentuj

