misz masz.

za godzinę zaczynam dwutygodniowy urlop, jutro po popołudniu wyjeżdżamy na mały wypoczynek… co prawda nie mój wymarzony, ale jak się nie ma co się lubi…

tak wiec dzisiaj chce popodrabiac trochę zaległości tu i tam :)

najpierw bransoletki, które już właścicieli maja – tym razem spróbowałam zrobić je z metalowymi zapięciami i chyba przy tym zostanę… bo po pierwsze można je zawsze ściągnąć a po drugie wyglądają bardziej elegancko…

druga tura zaległości to spinki do włosów i bransoletka, którą zażyczył sobie mój mąż :)

i jeszcze element obowiązkowy – mala Po w nowych spodniach, które w końcu do nas dotarły, a które licytowałam zaciekle do ostaniach sekund :)

idę ogarnąć jeszcze moje miejsce pracy i ahoj urlopie!

 

misz masz.

10 uwag do wpisu “misz masz.

      1. mam i niebieskie i granatowe i zielone koraliki ;) sznurków nie mam żadnych w chwili obecnej więc zamówię i zielony i niebieski ;) ale to jeszcze będziemy dogadywać… za dwa tygodnie, dobra?

Skomentuj

