08.08

7 lat temu mniej więcej o tej porze zamieniłam z moim eM pierwsze słowa… kilka dni później powiedział do mnie „i tak będziesz moją żoną…” i choć wtedy nic na to nie wskazywało, jak widać umiał przewidzieć przyszłość…
dzisiaj pierwszy raz ten dzień spędzamy osobno i tęsknie dziś mocniej niż kiedykolwiek… na domiar złego Po jakaś niewyraźna jest i chyba ją jakaś choroba łapie… a ja z tego powodu tez mam humor skiepszczony…

jedno z naszych pierwszych, wspólnych zdjęć…

a żeby tak pesymistycznie nie skończyć to mam nadzieję, że jutro pochwalę się tym co mnie dziś miłego spotkało :) no chyba, że będę pakować walizy i wracać do domu i do lekarza, bo jest taka opcja także…

 

08.08

8 uwag do wpisu “08.08

Skomentuj

