spotkanie.

Udało się, udało! spotkałyśmy się wczoraj z Asią pierwszy raz oko w oko :) takie spotkania zawsze niosą ze sobą nutkę niepewności i dozę  nieśmiałości oraz są obarczone pewnym ryzykiem ;) ale Asia i jej R okazali się przemiłymi, przesympatycznymi ludźmi, dokładnie tak ich sobie wyobrażałam i nie pomyliłam się nic a nic…

nastąpiła wymianka prezentowa – Asia obdarowała mnie mnóstwem szydełkowych kwiatów robionych przez jej mamę… kiedyś poprosiłam o jednego i mam :) nawet Po dostały się opaski nadprogramowe ;) już myślę gdzie owe kwiatuchy przyszyję, typów kilka, a sztuk wiele, więc będzie z czym szaleć :)

Asia pomyślała także  o moich szaleństwach kolorystycznych na paznokciach i dostał mi się nowy kolor ;) co skwapliwie dziś wykorzystała Po – pierwszy raz w życiu ;) siedziała tak przejęta, że dłonią chyba z 10 minut nie ruszyła, bo schły! uwierzcie, że siedzenie w bezruchu u Po się nie zdarza, chyba zacznę ją częściej lakierami częstować ;)

Po niestety wczoraj napędziła mi małego stracha, nawet cudnie urządzony kącik dla dzieci w kawiarnianym ogródku nie pozwolił na to, abym dłużej posiedziała z Asią i R. była marudna jak mało kiedy :/ do tego po powrocie okazało się, że ma gorączkę… dzisiaj znalazłam winowajcę – nowy ząb :)

reasumując – żałuję iż tak mało czasu dla siebie mieliśmy :)

spotkanie.

5 uwag do wpisu “spotkanie.

  1. jestesczesciamnie pisze:

    My też się cieszymy, a mi serce rośnie jak widzę, że prezenty przypadły do gustu :*

    Szkoda, że tak mało czasu, ale odbijemy sobie, zobaczysz! :)

Skomentuj

