pumpy.

gdzieś już kiedyś tu o nich wspomniałam…
od dawna takich poszukiwałam dla Po – ale albo materiał nie taki, albo gumki zbyt ściskające, albo wzorek nie ten, albo cena powalająca z nóg… w końcu zadzwoniłam do Julii powiedziałam o co mi chodzi mniej więcej, ona resztę doczytała między wierszami i tym oto sposobem są :) może nie było by w tym nic dziwnego – wszak zamówienia u krawcowych składa się rożne, ale Julka to moja siostrzenica i w tym roku zaczyna naukę w LO, więc talent dzisiejszej młodzieży chwalić należy… co czynię właśnie :)

dodatkowo jak już tak wymyślałam sobie to wymyśliłam sobie koszulę z batystu – białą, przewiewną, która może chronić od słońca jak jest upał, a ładnie wyglądać w trochę chłodniejsze dni… oto jest też koszula uszyta zdolnymi rączkami Julki…

na szybko dołożyłam do zestawu apaszkę w Myszki Miki, aby przełamać powagę stroju i buciki pasujące do wszystkiego – jedne z lepszych zakupów jakie ostatnio poczyniłam…

ja się tym strojem zachwyciłam od razu, a jak jeszcze ubrałam w niego Po – to już pełnia szczęścia – wszystko dokładnie takie jak chciałam…

dwie wersje letnie spodenek pokazuję dzisiaj, bo te w wersji cieplejszej pokazywałam wczoraj i sama nie wiem jak bardziej mi się podobają…

w międzyczasie, przed samym naszym wyjazdem kupiłam na wyprzedaży jeszcze jedne podobne pumpki, ale jednak te biją na głowę wszystkie inne ;)

pumpy.

10 uwag do wpisu “pumpy.

  1. jestesczesciamnie pisze:

    Pumpami się przedwczoraj zachwyciłam, zdolna siostrzenica nie ma co! :) a wersje obie świetnie, chociaż mi bardziej podoba się wersja „na chłodniejsze dni” :)

  2. No przecież te zestawy to kwintesencja wszystkiego co lubię!:) Cudne! A buciki też uwielbiam, żałuję, że nie kupiłam od razu większego rozmiaru, bo z obecnego Bi już wyrasta. Siostrzenica bardzo zdolna!

  3. oj jakie piękne!!! Wszystko piękne! Spodenki i koszulka i buty i ta różowa koszulka i chustka na głowie jak Po stoi. Ale szczególnie podoba mi się biała koszulka jest cuda! Już widzę w niej Nikole ;)
    Ale zazdroszczę siostrzenicy! Gratuluje talentu!

Skomentuj

