jak zabawa to zabawa :)

był styczeń 2009 roku, kiedy pojechaliśmy tam pierwszy raz…las, niepozorny drewniany domek, droga zasypana śniegiem… kiedy weszliśmy do środka to wiedziałam, że to TO miejsce… i nie chciałam już nawet innych oglądać…tak wybraliśmy karczmę, gdzie odbyło się nasze wesele, a na drugi dzień poprawiny równie huczne ;) i dzisiaj gdybym miała drugi raz wybierać nie zmieniłabym decyzji…

klimat jaki tam panuje jest nie do powtórzenia nigdzie, otwarte paleniska, zewsząd drewno, a pod szklaną podłogą pływają pstrągi… słychać szum wody, zapach drewna i pysznego jedzonka wodzi na pokuszenie… dla mnie miejsce bajka, dla mnie miejsce szczególne, dla mnie najpiękniejsze… choć wiem, że każdy kto tam przychodzi zakochuje się od razu… karczma SYWOR w Kościelisku… zajrzyjcie jeśli tylko będziecie w okolicy, nie pożałujecie….

a wczoraj spotkała nas miła niespodzianka – oprócz wszystkiego co mnie urzekło już kiedyś, urzekła mnie rzecz jeszcze jedna – najładniejsza sala zabaw dla dzieci jaką kiedykolwiek widziałam… wybaczcie ilość zdjęć ale jest pod urokiem straszliwym…

tu tłukliśmy kieliszki na szczęście, dziś tu stoi nasze SZCZĘŚCIE…

zdjęć wnętrza nie będzie, bo i tak nie oddały one by tego co można tam zobaczyć… no nie da się po prostu :)

a tu już rzeczona sala…

jak zabawa to zabawa :)

6 uwag do wpisu “jak zabawa to zabawa :)

  1. jestesczesciamnie pisze:

    Karczmę już kiedyś podziwiałam na zdjęciach, naprawdę piękna, za to sala to full wypas! Po widać, że też zachwycona, wcale się nie dziwię, sama bym w tych piłkach pobuszowała :D Buziaki Dziewczyny :* :*

  2. kaacee pisze:

    Fajnie się bawicie, dziewczyny:)) Chwile z mamą najpiękniejsze:) Po ma śliczne trampeczki (ten rozmiar!!), a ile pracy w takiej bawialni:) Całusy:))

  3. inessa pisze:

    Urocze miejsce naprawde :)) Zapamietam… na pewno odwiedze jak bede w tamtych stronach :))
    A Wy w tych sweterkach przeslicznie wygladacie !!!!!

Skomentuj

