koraliki.

mam takiego małego bzika. mój eM uważa, że wcale nie małego no ale… co on tam może wiedzieć, nie?

bzik ten nazywa się koraliki + tasiemki… mam tego sporo… i ciągle przybywa… tu na zdjęciu to co przybyło wczoraj :) już samo otwieranie paczki to mega przyjemność – chociaż zawsze wiem co zamawiam to element ekscytacji występuje :) zwykle zamawiam coś co wiem, że mi się przyda do konkretnego zamówienia, ale przy okazji „wkładam do koszyka” coś co mi się podoba, ale nie wiem co z tego powstanie… i tym sposobem wczoraj przybyły do mnie misie z modeliny fimo… słodkie, maleńkie i jak je tylko zobaczyłam na żywo już w głowie pojawiły się obrazy pt. to z nich powstanie…

z bzika mojego ochoczo korzysta mała Po, zawsze przegląda moje zbiory razem ze mną… wkłada do pojemniczków, układa po swojemu i o dziwo NIGDY nie wpada na pomysł, aby koraliki zjadać… gdy była mniejsza nigdy nie wyciągałam ich przy niej bo bałam się, że je najzwyczajniej połknie, ale od jakiegoś czasu widzę, że i ona ma z tego frajdę i ostatnią rzeczą jaka przychodzi  jej na myśl to jedzenie czegokolwiek… a jeszcze większa zabawa jest przy układaniu moich zbiorów wstążeczkowych… mamusia zwija, Po rozwija :)

jeszcze niecałe 2 godziny i zaczynam łikend (tak nietypowo przyszło mi część dzisiejszego dnia spędzić w pracy) :) Po dzisiaj u babci, eM maluje jej pokój, a  ja chcę dzisiaj doprowadzić nasze mieszkanie do ładu i składu, bo przez ostatnie, wyjazdy, urlopy, siedzenie w pracy dłużej niż zwykle trochę je zaniedbałam… jutro natomiast w planach mamy wypad na zamki w ramach akcji „Księżniczki na zamek” :) dlatego ciociu Madziu uprasza się o rezygnację z nadawania koloru czekoladowego swej skórze zwanego powszechnie opalaniem a udanie się na zamek z nami ;) ciocia Ala niestety z nami nie jedzie, bo się włóczy gdzieś po Krymie, ale godnie zastąpimy jej książęcą mość, nie? :)

koraliki.

5 uwag do wpisu “koraliki.

  1. Agnieszka pisze:

    To jest miłość dla mnie zrozumiała…Mam taki wielki sklep u siebie „Koralium” …jak tam wdepnę to czas przestaje istnieć….

Skomentuj

