niedziela.

przypomniałam sobie ostatnio pewne zdjęcie… na zdjęciu tym była Asia – mama chrzestna małej Po… miała jakieś 7 lat… siedziała na wrzosowisku… pięknym fioletowym wrzosowisku… pomyślałam sobie, że koniecznie musimy tam się wybrać i zrobić Po podobne zdjęcie… niedziela była piękna, słoneczna, więc spakowaliśmy manatki i ruszyliśmy…

co się okazało – z pięknego, bujnego wrzosowiska pozostało zaledwie kilka kępek wrzosu…

idąc dalej zahaczyliśmy też o brzozowy zagajniczek…

jednak największą frajdę Po sprawiło chodzenie po drzewach… usadowiła się wygodnie i ani myślała schodzić… bez krzyków przy ściąganiu się nie obyło :)

a w końcu i tak jak zwykle trafiliśmy na lotnisko… mówcie co chcecie, ale na mój gust to rośnie mi mały lotnik… ona na samoloty może patrzeć godzinami… tu obserwuje odprawę spadochroniarzy… też z zaciekawieniem żeby nie było…

żeby jednak nie wrócić z pustymi rękami trochę wrzosu przyniosłam… akurat tyle, aby włożyć do maleńkiego wiaderka i postawić w moim kąciku „pracowym”, który rodzi się w wielkich bólach… chyba najdłużej tworzący się zakątek naszego mieszkania… pomysłów mam kilka, ale brakuje mi czasu, bo non stop jest coś pilniejszego… ale półka już wisi, więc kolejny krok do przodu…

niedziela.

8 uwag do wpisu “niedziela.

  1. inessa pisze:

    Pola wystrojona jak na niedzielny spacer przystalo… ;)))
    przytulanie do drzewa jak najbardziej…
    samoloty tez uwielbiam narazie tylko patrzec…
    kącik pracowy całkiem przytulny i az trzy czasomierze… fiu fiu
    buziaki :***

  2. Filipek70 pisze:

    Pola cudnym dzieckiem jest !!!!!! może miłość do lotnictwa zostanie a może jej się z czasem odwidzi ,ale na pewno nudzić sie z nią nie będziecie …he,he :)))))))))))))))

Skomentuj

