na czas.

Dzisiejszy wpis chcę zadedykować tym, którzy czekają na COŚ ode mnie… szczególnie małej Melance, Marcelce i Filipkowi…

ostatnio moja doba drastycznie się skurczyła, z niczym się nie mogę wyrobić… do tego mała Po znowu cierpi z powodu zębów, które wybić się nie mogą, więc nasze noce też nie należą do tych z serii przespanych…

poza tym stanęłam przed dużą szansą i wyzwaniem, któremu chce podołać, a czasu na wykonanie tego zadania mam bardzo mało… do jutra muszę mieć wszystko gotowe, a wiąże się to z tym, że muszę odgrzebać swoją zakurzoną wiedzę z czasów studiów, wykazać się kreatywnością i przygotować całą masę dokumentów… trzymajcie kciuki, żeby mi się wszystko udało… jak będę pewna na czym stoję to się pochwalę :)

a tymczasem prezentuję to, co w ostatnim czasie zdołałam wykonać na czas ;)

nawet nie wiecie jaki mi miło, że moje bransoletki i inne „tworki” się Wam podobają… dziękuję za tyle miłych słów, które piszecie do mnie w mailach i nie tylko :*

na czas.

6 uwag do wpisu “na czas.

Skomentuj

