o rozpieszczaniu słów kilka.

Rozpieszcza nas pogoda, oj rozpieszcza… i za to między innymi kocham wrzesień… :) jest tak pięknie, tak słonecznie, a już nie upalnie… jak dla mnie taka pogoda mogłaby być przez cały rok… i chociaż zima i lato mają swój urok to jesień uwielbiam… uwielbiam i już!

poza tym spacery o żadnej innej porze roku nie są takie przyjemne…  i wygrzewanie się w słonku tez nigdy nie jest takie miłe jak właśnie jesienią…

wyciskamy więc z tych jesiennych dni co tylko się da… ładując przy tym akumulatory na kolejne dni tygodnia… poza tym ostatnio Po przechodzi chyba bunt dwulatka nieco przyspieszony… ciężko się z nią dojść do jakiegokolwiek porozumienia, bo ma już własne zdanie i pomysły na siebie ;) dlatego jedynym sposobem na nią jest „wybieganie jej” na spacerze… jest potem większa szansa, że zje kolację w czasie krótszym niż dwie godziny i pójdzie spać zasypiając w łóżku, a nie każąc wozić się w wózeczku dla lalek ;)

Pozdrawiam serdecznie, jesiennie i wrześniowo :)

o rozpieszczaniu słów kilka.

21 uwag do wpisu “o rozpieszczaniu słów kilka.

  1. inessa pisze:

    Ja też kocham jesień ale póki co jeszcze jest LATO !!! i w kalendarzu i za oknem ;))
    i zamiast na spacer poszłam w kimono :D no ale ja nie mam takich cudnych widokow w pobliżu to mi nie żal ;)))
    Pozdrawiamy letnio i wrześniowo ;))

  2. Filipek70 pisze:

    a potem pomyślisz dobrze byłoby wybrać najfajniejsze zdjecia Polci i jak się zagłębisz w nie to się okaże, że są ich setki i nie wiadomo które wybrać :)))) my już grupujemy je i układamy w historie z podkładem muzycznym ………wnuki będą miały zajęcie na kilka miesięcy jak tatuś całkiem dorośnie :))))))))))) buziaki

    1. ja już mam problem… ile razy chcę wybrać kilka do wywołania to po przejrzeniu setki stwierdzam, że pomysł z wywoływaniem może poczekać… a liczba zdjęć z dnia na dzień rośnie… więc KIEDYŚ się za to wezmę ;)

      1. Filipek70 pisze:

        tak właśnie podejrzewałam ,bo i ja myślę teraz o galerii zdjęć tak od samego początku jegomości mojego …… w nowym domu ,tylko jak pomyślę o przejrzeniu tysięcy fotek i wybieraniu to mnie strzyka z lekka :)))))))))narazie pogromadzę ramki :)))) a jak tam sprawy poważne ????? ….dalej czekamy na dobre wieści ….P.S. wazoniki chyba pojawią się przy okazjii sezonu hiacyntowego myślę sobie …bo ani ich widu ani słychu …jakby co mam zapisane :))))

  3. Filipku wieści jakieś będę mieć myślę po 14… więc o trzymanie kciuków dalej sie uprasza, chociaż jakoś nie widzę już przyszłości tak kolorowo… euforia zniknęła i trzeźwiej zaczęłam patrzeć na sytuację – ogólnie chyba się nie uda jednak ;)

    a wazoniki? sam fakt, że pamiętasz już jest miły :) dziękuję :*

  4. przyznaje stuprocentową rację… wygrzewanie we wrześniowym słońcu jest najlepsze… nie smaży jak na grillu, a jest jeszcze na tyle ciepłe, że można poczuć promienie… :)
    zdjęcia śliczne, jak zawsze zresztą:)

    1. słyszałaś to uderzenie? to kamień z serca, który właśnie spadł i uderzył z całym impetem o ziemię ;)

      nawet nie wiesz jak się ciesze :D

      a wszystko dotarło w całości?

      1. Agata pisze:

        w całości i pięknie zapakowane i w ogóle cud i miód :) aż żałuję, że nie mam już swojego miejsca w sieci żeby się pochwalić :P więcej słów na ten temat pojedzie dzisiaj do Ciebie za pośrednictwem poczty :) Pozdrawiam

  5. Agata pisze:

    paczuszka pojechała dzisiaj więc w poniedziałek powinna dotrzeć :) słów jest zaledwie kilka ale ale… niech reszta będzie niespodzianką :)

    1. będę z wielką niecierpliwością wypatrywać listonosza i już dziękuję… :)

      Agatka pamiętasz jak kiedyś wysłałaś mi kasztana z pozytywną energią? znalazłam ostatnio karteczkę dołączoną do niego… :)

  6. Agata pisze:

    o ja Cie! zapomniałam ale już pamiętam :) też zbierasz takie rzeczy? ja przy okazji remontu w pokoju znalazłam całą masę pamiątek z dawnych lat :)

Skomentuj

