od i dla.

jakież wielkie było dziś moje zdziwienie, gdy listonosz ze swej przepastnej torby wyciągnął dwie paczki – jednej się spodziewałam… to moje uzupełnienie garderoby jesiennej o spodnie i dwa swetry, a druga miała dotrzeć trochę później… ale poczta postanowiła się spisać na medal i zadziałała błyskawicznie…

Agatko dziękuję! chociaż to takie małe słowo przy tym wszystkim…

i żeby nie było – wszystko było cudnie zapakowane- niestety otwierałam paczkę z taka prędkością, ze zdjęcia zrobić nie zdążyłam… i kto mówił, ze pakować nie potrafi, ze talentu nie ma i takie tam?

powaliłaś mnie na kolana Moja Droga, wiesz? cudowności :)

aż mi głupio teraz pokazywać co ja dla Agatki przygotowałam… ale nie stracę… 3 świeczniki + broszka + bransoletka, którą pokazywałam już wcześniej…

i tym miłym akcentem zaczynam weekend :)

 

 

od i dla.

7 uwag do wpisu “od i dla.

  1. Agata pisze:

    Paulinko! a słyszałaś jak u mnie teraz posypały się kamienie? uff :) a poczta swoją drogą mnie też zaskoczyła :) Pozdrawiam :*

      1. Agata pisze:

        :) teraz jestem bliżej niż zazwyczaj to powinnaś słyszeć :D nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, że Ci się spodobało. Jesteś pierwszą osobą poza znajomymi z reala która widzi na żywo moją ręczną babraninę, dlatego tak baaardzo się cieszę :) Pozdrawiam cieplutko :*

  2. basiar pisze:

    piękności same:))))

    wpadłam powiedzieć, że zagladam, pamietam, czuwam:)))
    i nie zapomniałam wcale a wcale:)
    buźka z drapankiem:)

Skomentuj

