k jak kropki, koszmary i krzesło.

Kropkowanie u nas trwa… na szczęście nowych okazów nie przybywa więc jest szansa, że niedługo przerzucimy się np. na paski albo może kratkę… zobaczy się jeszcze…

na razie Biedroneczka nasza wygląda tak (mało wyjściowo no, ale same rozumiecie…;))

natomiast jeśli chodzi o koszmary moje są one związane z krzesłem… dokonałam TEGO zakupu, o którym pisałam ostatnio… zakup przemyślany dogłębnie… nie tani, więc nie chciałabym go żałować… czy będę okaże się w piątek, kiedy to zakupione krzesełko do nas dotrze… krzesełko do pokoju Po… rozważałam dwa… skłaniałam się bardziej ku Lou Lou Ghost, jednak mój eM wyboru nie akceptował do końca, stanęło więc na Panton Junior… o takie dokładnie powinno do nas dotrzeć… białe konkretnie…

moje sny dotyczące wyglądu mojego mieszkania są już powszechnie znane… wyśniłam sobie np. kuchnię, ale o tym kiedy indziej… tym razem śniło mi się to krzesło… jednak po otwarciu paczki (we śnie oczywiście) okazało się, że krzesełko jest wysadzane diamencikami :/ no nie muszę chyba mówić, że stylistycznie to dość odległa wizja od tej, którą mamy w mieszkaniu… dlatego koszmar ten był okropny… do tego okazało się, że tego krzesła zwrócić nie mogę i moja Po będzie mieć krzesło w diamenciki… no horror po prostu… jednak taka wersja wydarzeń raczej nie będzie mieć miejsca, więc dzisiaj mogę iść spać spokojnie ;)

dobranoc :)

k jak kropki, koszmary i krzesło.

8 uwag do wpisu “k jak kropki, koszmary i krzesło.

  1. inessa pisze:

    Krzeslo bomba!! Na pewno Po tak szybko z niego nie zejdzie ;)))
    a diamenciki… no koszmar normalnie!!!! ;)))
    spijcie spokojnie i tylko kolorowych zycze :*************************

  2. Filipek70 pisze:

    na pewno żałować nie będziesz i powiem ci że czasami faceci mają rację !!! czasami oczywiście :)))))))) biedronka wygląda uroczo , a nie niewyjściowo :))))))))))))a te diamenty to od tych kropek ci się chyba przyśniły :))))) buziaki

  3. aga pisze:

    hej, jeśli krzesło kupione było online masz prawo oddać zakup w ciągu 10 dni od otrzymania towaru – przed upływem tego terminu należy wysłać list polecony z informacją o rezygnacji z produktu (towar nieużywany). Jeśli natomiast towar nie był po prostu zgodny z opisem, czyli niezgodny z umową, możemy chyba po prostu reklamować, ale tutaj warto sprawdzić dokładniej.
    pozdrawiam i współczuję tych kryształków, mam w domku czarnego pantona w dorosłej wersji, wyobrażam sobie Twoje rozczarowanie.

    1. na szczęście to był tylko zły sen :) i oby się nie ziścił…
      już się doczekać nie mogę, aż rozerwę te kartony i zobaczę co jest w środku…
      a Ty jesteś zadowolona z pantona?

Skomentuj

