dobry dzień.

w poniedziałek myśląc o czwartku miałam same czarne wizje przed oczyma… i faktycznie dzień nie rozpoczął się dziś idealnie… eM o 6 rano wychodził z domu, dostałam tylko buziaka, którego umysł mój nie zakodował za mocno, bo był zbyt zaspany… no i zniknął mi mąż na dwa dni znowu… co już jest dla mnie sytuacją, której bardzo nie lubię…

potem była pora mojego wstawania, oczywiście dzisiaj jak na złość Po spała, chociaż to zwykle ona robi za mój prywatny budzik… zaspałam więc… ale Po jakoś nieszczególnie to przeszkadzało w tym, aby mi uciekać w momencie, gdy chciałabym ją ubrać… efekt był taki, że o godzinie 8:30 ja byłam w piżamie, a o 9 mam być w pracy :/ przyszła babcia, Po oddana w dobre ręce, a ja bieg… w 10 minut się umyłam, ubrałam, pomalowałam, kaloszki na nogi (bo że deszcz pada i paskudna pogoda do tego wszystkiego to nie muszę chyba dodawać) i kto pierwszy ten lepszy… udało się… zdążyłam… mokra, zdyszana, zmęczona… włączyłam komputer, odebrałam setki telefonów z samymi problemami i myślałam, że już nic nie sprawi, aby ten dzień można było zaliczyć do udanych… sprawdziłam jednak pocztę i w masie maili zapraszających mnie do wzięcia kredytu znalazłam jeden, który wywołał uśmiech na mojej twarzy… mail pełen ciepłych słów, pełen nadziei, mail z wiadomością, na którą bardzo czekałam :)… Aga kibicuję Wam z całego serca i tak bardzo się cieszę…!!!
Zrobiłam więc kawę i zabrałam się za odpisywanie na TEGO i inne maile… a tu wchodzi nasz stały klient – z całym pudełkiem malin :) „Dla Pani, żeby milej się pracowało” :)
Nie zdążyłam jeszcze malin spróbować – wchodzi listonosz z wieeelką paką… a w paczce kurteczka dla Po :) zamówiona już dość dawno i prawdę powiedziawszy nie spodziewałam się jej dziś zupełnie… kurteczka idealna na tę pogodę, która obecnie za oknem i aż żal, że z domu wyjść nie możemy na razie… ale nadrobimy :) w każdym razie kurteczka piękna i już nie żałuję pieniędzy na nią wydanych  ;)

to będzie jednak dobry dzień – i Wam także tego życzę :)

dobry dzień.

4 uwagi do wpisu “dobry dzień.

  1. Filipek70 pisze:

    zdecydowanie jest to dobry dzień :)))) byłam u Szweda ,a to już sama radocha ,i dostałam od koleżanki poszewkę mocno topową natenczas ,w podzięce za pranie jej po łapkach, jak po plastik fantastik sięgać chciała, nie raz nie dwa:)))))))))) no i od matuli mej wyciagnęłam super zasłony z lnu grubego na których motyw gałązkowo kwiatowy wyrysowany ,a kwiecie rozumiesz pomarańczowo czerwoną barwę posiada .i duże dość …..i do dyńki w sam raz pasuje …tyle że poszewek mi teraz brak pasujących i tak ciągle mi czegoś brak do idealnego designu ,co mnie tylko czasami dopienia …ale nie dziś !!!!!! dziś się cieszymy no nie ????? jak tam biedronka gubi kropki ?????

    1. nie za dobrze Ci? tyle dobra na raz?
      ja też chciałam dyńki pomarańcze i brązy wprowadzić na jesień (materiał odpowiedni przygotowany nawet na tą okoliczność), ale pewnie nie zdążę, więc już chyba w moim przypadku o dekoracjach na BN powinnam myśleć :D

      a biedronka? coraz mniej kropkowa i dobrze, bo na niedzielę mamy plany wyjazdowe :D

  2. Filipek70 pisze:

    zasłony to jedna bajka ,a poducha druga ,bardziej skandynawska i jestem teraz w rozdarciu co mam wybrać :))))chyba jednak zwycięży czarno biało natenczas a za niedługo będzie dyniowe Diy i zasłony zawisną , a narazie to okna mycia czekają …ale ma padać więc sensu nie widzę …tak więc wersja przedwakacyjna jest jeszcze póki co ….a niech lato jeszcze sobie siedzi u mnie do końca miesiąca :)))))))) a wracając do rozmów porannych ,to pewnie wyżyć się nie da z tego ..przynajmniej na początku …ale ja i tak lepszej narazie perspektywy nie posiadam więc niczym nie ryzykuję ….a zająć się czymś muszę i to jest coś co lubię a do tego wiąże się z przemierzaniem kilometrów więc takie dwa w jednym mam ….przynajmniej do lodówki mam daleko i myśli zajęte na maksa czym innym niźli co by tu np podjeść :)))))))))))))))))))) w niedzielę i my byśmy chcieli wyjechać bo szkoda lata no nie ???? chociaż u nas słonko jest ale wiatr zimny i taki do kości się dostający już :))) Boże ile ja zawsze gadam wszędzie :))))))))))))))

Skomentuj

