już jest.

Rozpakowując wczoraj pudło czułam się jakbym co najmniej prezent od Mikołaja otwierała… i chociaż wiedziałam co jest w środku to i tak ekscytacja była wielka, bo na żywo tego CUDU nigdy nie widziałam… jaki jest? wygodny, bardzo nawet… mi siedzi się na nim wyśmienicie i w końcu jestem na poziomie małej Po, co przy zabawie jest idealnym rozwiązaniem… Po na razie ma za krótkie nóżki, ale nie przeszkadza jej to w korzystaniu z niego… przetestowała go już dokładnie… i stwierdzam z całą stanowczością, że jest bardzo stabilny, a o to się bałam najbardziej… no i przede wszystkim jest ładny :) ale o tym wiedziałam już dawno…

Jak więc widać na załączonym obrazku mamy powody do radości :)

poza tym dzisiaj nastąpił też ten wielki dzień, kiedy to Po wyszła pierwszy raz na dłuższy spacer… pierwszy raz od tygodnia… i od razu wszystko wróciło do normy – wymęczyła się tak, że w końcu zasnęła w ciągu dnia, bo ostatnio drzemki poobiednie przestała praktykować… więc jest szansa, że jednak jeszcze czasami zdarzy mi się mieć swoje 5 minut w ciągu dnia, a już traciłam nadzieję ;)

oczywiście po spacerze konieczne było sprawdzenie czy piasek na swoim miejscu (czyt. nie w piaskownicy) po organoleptycznej kontroli mogła spokojnie udać się na odpoczynek, zasłużony odpoczynek…

już jest.

13 uwag do wpisu “już jest.

    1. mam nadzieję, że uda mi się chociaż trochę ukształtować jej gust, dlatego już teraz staram się jak mogę :)

      uwielbiam otaczać się pięknem, wychodzę z założenia, że jeśli mam mieć coś co nie do końca mi pasuje, nie do końca mi się podoba to wolę nie mieć nic…

  1. Filipek70 pisze:

    ta mina Polci jest mi znana z własnego podwórka ..popisy takie były normą swego czasu :)))))))) nawet mam gdzieś takie zdjęcie :))))))) kurteczka piękna jak zwykle a krzesełko bajeczne ….podziękowałaś mężowi za trafny wybór :))))))))))?????? a sesja fotograficzna jaka profesjonalna …jaka gra światłem :) suuuper !!!!!!!

Skomentuj

