misiaki.

Jak zobaczyłam kiedyś te maleńkie misiaczki od razu widziałam, że wykorzystam je w ozdobach do włosów… i tak oto powstała mała seria misiaczkowych gumek i spinek… tak mi się marzy, aby moja Po chciała potrzymać na głowie cokolwiek dłużej niż 1 minutę… niestety każda spineczka, opaska i inne cuda spadają szybciej niż się na główce znajdą… dlatego tak sobie robię te różności troszkę na wyrost, licząc  że kiedyś któreś założy… na chwilę obecną wszystko jednak co tu teraz pokazuję jest do wzięcia, więc jakby był ktoś chętny to zapraszam…

misiaki.

9 uwag do wpisu “misiaki.

  1. Filipek70 pisze:

    hmmmmmm tak sobie myślę żeby wykorzystać długowłosość mego dziecka :)) takie fajne te misiaki ……tyle że by mnie pogonił na trzy zagony :)))))))))))))))))))))

Skomentuj

