jesieni ciąg dalszy…

idąc  za jesiennym ciosem postanowiłam stworzyć kilka ozdób w kolorach, które jak żadne inne z jesienią się kojarzą… powstały dwie gumki do włosów…

i wielka brocha, która świetnie wygląda przypięta zarówno do koszuli jak i do koka :)

przymierzając je aż mi się zamarzyły spodnie w musztardowym kolorze… zaczęłam więc już polowania, a pewnie będą one żmudne, bo znalezienie spodni, które będą na mnie pasować graniczy z cudem… ale, ale  nie poddam się…

dodatkowo zaczęłam już przygotowywać się do zimy – mała zapowiedź poniżej… :)

z niecierpliwością też na info z Belgii, gdzie pojechały misiakowe ozdoby :) mam nadzieję, że się na żywo także spodobają…
Miłego popołudnia wszystkim!

jesieni ciąg dalszy…

15 uwag do wpisu “jesieni ciąg dalszy…

      1. Tinka pisze:

        A to jest dla dziecka? Ta brożka ??? Chodzi mi o wielkość bo jak tak to zaraz biorę te dwie gumki i brochę :)

  1. Filipek70 pisze:

    uprzejmie donoszę że wymierzyłam łapinę i wyszło oczko :)))))))))))
    jesienne barwy to też jest coś no nie :))))chociaż u mnie dziś w chałupie fruwały pierza w kolorze mięty ..jeden wianek za mną ….pomysłów mam na dziesięć :))) obfotografuje jak już zrobię może wpadnie Ci któryś w oko to zrobimy sobie machniom :)))

    1. dobrze wiedzieć, w takim razie wezmę się do roboty :)

      marzy mi się wianek na drzwi (od zewnątrz powieszony) od dawna… ale właśnie zawsze mam problem, bo pomysłów mam tyle, że nie mogę na czas zrealizować, a potem już się mało aktualny staje… teraz np. chciałoby mi się jesiennego… ale chyba materiały na świąteczny powinnam zacząć zbierać :)

      1. Filipek70 pisze:

        dobra teraz ja zapisałam …..właśnie jesienne zaczynam tworzyć ……chcesz taki na wiklinie nieokorowanej ???? czy w jaśniejszych kolorach ????? i chcesz długowieczny czy wysłać ci bazę a TY sobie coś żywego jak owoce róży i różne jesienne gałązki z owockami pomarańczowym i czerwonymi u siebie upolujesz???? w przyszłym tygodniu idę na giełdę po wiklinowe bazy …kupię i zrobię ci fotki …obaczysz wybierzesz ok ??????teraz spadam po listwy przypodłogowe …muszę wykończyć chałupkę bo w sobotę pierwszy chętny na wieżę :)))))) buziole

  2. Tinko! średnica tej broszki to mniej więcej 7-8 cm… nie jest jakaś wielka bardzo… myślę że dla małej dziewczynki idealna – do płaszczyka czy szaliczka… ja ją spróbowałam przypiąć do gumki, którą miałam przy koku swoim i też fajnie wygląda… ale dziecku chyba bym tak nie zrobiła ze względu na bezpieczeństwo… jednak do ubranek jak najbardziej :) jeśli chcesz zrobię dzisiaj zdjęcia tej broszki przypiętej do płaszczyka mojej Po to zobaczysz jak na ubranku wygląda…

      1. szarości to także moje ulubione barwy :)
        zrobię zdjęcie wieczorem i wstawię Ci tutaj to zobaczysz jak to wygląda na ubranku i zdecydujesz… w razie czego odkładam dla Mai :)

Skomentuj

