szewc chodzi w butach…

już dawno nie udało mi się zrobić niczego dla siebie, tak od początku do końca z zamysłem, że to będę użytkować tylko i wyłącznie ja… odłożyłam na chwilę wszystko inne na bok i aby nie poddać się przysłowiu, iż „szewc bez butów chodzi” zrobiłam dla siebie mały komplecik… notes + breloczek w mojej ulubionej krateczce :)

a tu coś dla Cici – zdjęcie zrobione wczoraj ok. 18 – widok z naszego tarasu i piękne białe Tatry :)

szewc chodzi w butach…

8 uwag do wpisu “szewc chodzi w butach…

      1. inessa pisze:

        no ba… tez takie uwielbiam, cieplutkie sa :)))
        a lac bede mocno, wiec sie boj ale jeszcze jedna szanse Ci dam… wiec uwazaj co mowisz :D

Skomentuj

