co dobre za szybko się kończy…

piękne, wolne, słoneczne, ciepłe, leniwe, rodzinne dwa dni dobiegają końca…
pracowity tydzień przede mną… tydzień ze szkoleniem w tle i z zaległościami do nadrobienia…  jednak akumulatory zostały naładowane prawidłowo, więc dam radę, bo kto jak nie ja, nie? ;)

więc jeszcze jedno spojrzenie wstecz…

a następnie pewnym krokiem wkraczamy w nowy tydzień…

uwierzycie, że te zdjęcia zostały zrobione dzisiaj? że było tak ciepło, że spokojnie można było zdjąć szaliki i kurtki? ja już nie wierzyłam, że w tym roku taki dzień jeszcze się nam przytrafi…

pozostaje mi więc życzyć sobie i Wam kolejnych pięknych dni i dużo energii w nowym tygodniu :)

co dobre za szybko się kończy…

4 uwagi do wpisu “co dobre za szybko się kończy…

  1. mysza1984 pisze:

    podoba mi się ten cardigan :) u nas o pięknej jesieni można zapomnieć, ale za to zima nie będzie taka zimna :)

    princzipeska.blogspot.co.uk

Skomentuj

