Naprawdę, sięgając pamięcią wstecz nie pamiętam tak pięknej i ciepłej jesieni jak tegoroczna…cieszą mnie nawet poranne mgły, z których około południa wyłania się cudne słońce… jest pięknie, idealnie, idealnie na jesienne długie spacerowanie… dlatego dzisiaj postanowiłam zastrajkować, nie sprzątam, nie gotuję, ograniczyłam się jedynie do małego prania, które wysuszone na słońcu będzie wieczorem pięknie pachnieć… rano pobiegłyśmy z Po na małe zakupy, teraz śpi, a jak się obudzi idziemy do lasu, i niech się dzieje co się chce, piękną pogodę należy wykorzystać, bo dziś grzechem byłoby siedzieć w domu…

wczoraj nie miałam już na dłuższe spacery siły, więc wieczór spędziłyśmy na tarasie – uwielbiam tą nasza małą namiastkę ogrodu… takie niby nic, trochę trawy, kilka drzewek, kawałek nieba nad głową, a człowiek czuje się jakby był daleko od jakiejkolwiek cywilizacji… namiastka przestrzeni i wolności nie do zastąpienia niczym innym… taki nasz letni pokój, którego nie zamieniłabym nawet na dodatkowy pokój w mieszkaniu :)

miłego weekendu wszystkim życzę :)

10 uwag do wpisu “

  1. Filipek70 pisze:

    prawda ???.prawda ???? że na wolności najlepiej :))) ale mieszkanko z ciepełkiem też musi być !!!!!żeby potem na wolność spoglądać z ciepłym kubkiem herbaty w dłoni i cieszyć się życiem :)))jak byłam dzieckiem lubiłam ten stan kiedy po przemarźnięciu na kość wchodziłam do domku i patrzyłam przez szybę na mróz…. Wtedy malował jeszcze na szybach :)))) albo podobne uczucie bezpieczeństwa ogarniało mnie kiedy przez las nocą samochodem jechaliśmy …specjalnie odwracałam się i patrzyłam na mrok i wtedy cieszyłam się że jestem w środku :)))))) a wyobraźnia mi pracowała że hej !!!!! lepiej niż przy oglądaniu horroru :))))))))) ale się wynurzyłam przez tę jesień Twoją :)))))) mam awizo …..hurraaaaaaaaaaaaa poniedziałek rozpocznie się od przyjemności :)))caaaaaałujęęęęęęęęęęęę

    1. wolność być musi, to wiadome ;) marzy mi się większa wolność… no taka jak ta Twoja… małymi kroczkami zmierzamy w tym kierunku…

      myślisz, że od przyjemności? oby ;) bo wiesz reklamacji nie przyjmuję – zwrotów także nie – chociaż zdarzył mi się jeden :P

    1. las zaliczyliśmy wczoraj, dzisiaj mamy zamiar zaliczyć coś innego – jak zaliczymy to pokażemy :)

      łap promienie łap, najlepiej do słoika, zakręć go potem i w zimie będą jak znalazł :)

      Pozdrawiamy Cię cici ciepło :*

  2. gdyrozumspi pisze:

    „namiastka przestrzeni i wolności nie do zastąpienia niczym innym”- zdecydowanie. Od zawsze mieszkałam w bloku, więc nawet najmniejszego tarasiku zazdroszczę, bo by poczuć to wolność muszę uciekać na działkę, ale gdy jesień, to już nie ma jak. Spacery mi pozostają :)

    1. to moje 3 mieszkanie w bloku – pierwsze z wielkim balkonem – niestety tak usytuowanym, że bez słońca prawie, dlatego tez nie bardzo go lubiłam… drugie bez balkonu – więc brak odczuwałam straszny… a to mieszkanie to spełnienie moich marzeń – mimo, że maleńkie to ten taras wynagradza nam braki metrażowe… i gdybym dzisiaj miała możliwość przeprowadzki do mieszkania większego, ale bez tarasu to chyba bym się jednak nie zdecydowała…

      pozdrawiam ciepło i jesiennie :*

  3. ja całe życie w domu z ogródkiem, a potem nagle mieszkanie w bloku z małym balkonem. Oj początkowo luz, blues. Zima – a ja nie muszę odśnieżać, śmieci do zsypu, mały metraż do sprzątania. A potem nagle pustka – brak ruchu, głośni sąsiedzi, zasiedziana, a chętnie bym liście zamiotła. A teraz tułam się za granicą w wynajmowanych i marzę o swoim domku z ogródkiem :))

    1. ja właśnie zaczynam się przyzwyczajać do tego, że trawę skosić trzeba, że kwiatki podlać, że suche liście zamieść, że podciąć drzewka… ale mam nadzieję, że to taki przedsmak wymarzonego ogrodu :)
      doczekamy się tego, nie? :)

Skomentuj

