książeczka o kuleczkach.

To jedna z takich książeczek, które bardzo chciałam, aby w biblioteczce małej Po się znalazły…  że rozreklamowana jest dobrze to wie chyba każda matka, która z literatura dziecięcą jest na bieżąco ;) i zwykle unikam kupna rzeczy, które są takie „masowe”, ale ta książeczka jest inna… interaktywna… to też słowo, które mogłoby mnie odstraszyć na starcie… jednak ta interaktywność jest także inna… naprawdę dziecko włącza się całym ciałem w „czytanie” tej książeczki…

Tak naprawdę żadne słowa nie opiszą tego co Po z tą książeczką robi… i myślę, że nie jest w tym odosobniona…

Pierwsze spotkanie Po i „Książeczki o kuleczkach” – tak została przez nas ochrzczona – było… hmm… zwyczajne… jakiegoś większego zainteresowania nią nie odnotowałam… i w sumie wtedy pomyślałam sobie, że może to i dobrze, bo ze względu na cienkie kartki przeżyje dłużej (oczywiście książka, nie Po)…

aż któregoś dnia przyuważyłam, że Po zaczyna ze swej biblioteczki wyciągać tylko tę książeczkę… mało tego po jakimś czasie na pytanie, która jest Twoja ulubiona książeczka? – bez wahania wskazała właśnie tą… i to jest chyba najlepsza jej recenzja… dodatkowo muszę dodać, że jest to jedna jedyna książka, która WSZYSTKIE kartki ma całe i nie pogięte, mimo że używana jest baaardzo często (słowo używana użyte celowo)…

a teraz już biegnę do domu, aby klaskać, dmuchać i naciskać kuleczki razem z Po :)

książeczka o kuleczkach.

12 uwag do wpisu “książeczka o kuleczkach.

    1. Filipek70 pisze:

      kuleczek nie znałam :))) a szkoda może by sprawiły że moje dziecko usiadłoby choć na chwilę :))) w ogóle ciężko zmusić mojego łobuza do jakichkolwiek statycznych zajęć ..nie budowaliśmy z klocków a kopaliśmy piłkę ,i w ogóle zamiast wszystkiego czym się dzieci lubią zająć ..kopaliśmy piłkę :) teraz trochę się to zmienia ..zaczęliśmy od książek o dinozaurach -zerówka , Mikołajka -nauka czytania i teraz jakoś czasem idzie …i czasem po zaganianiu do czytania usłyszę nawet fajna ta książka mamo !!!!!

Skomentuj

