Święty już blisko…

 

 

 

1

Po już nóżkami z radości przebiera, bo wie, że Święty Mikołaj przybędzie już dzisiejszej nocy razem z BZIU i MISIEM… prezent zaplanowany został już dawno, z resztą pisałam o tym, na całe szczęście za planowanie wzięłam się szybko, bo gdybym zostawiła to na ostatnią chwilę to z niespodzianki byłyby nici…

Przecudnej urody Miś o imieniu Pola (a jakże!) został zrobiony już jakiś czas temu i czekał cierpliwie na tą chwilę, chociaż powiem szczerze, że było ciężko i już kilka razy go wyciągałam, aby dać go Po… ale w ostatniej chwili się powstrzymywałam… Misia tego zrobiła dla nas specjalnie Bożenka z  tego bloga… zakochałam się w jej misiach już dawno i widziałam, że Po tez takiego musi mieć w swojej kolekcji… napisałam maila, Bożenka zaproponowała wymianke i tym oto sposobem mamy MISIA i inne cuda :)
w zamian za misia wysłałam spineczki, bransoletki i broszkę…

4

1

3

2

Oprócz Misia dostaliśmy cudne pastelowe kwiatuszki, dla których mam już tysiąc zastosowań i zawieszkę, która obecnie służy Misiowi za podusię :)

5

7

6

Historia z BZIU natomiast jest mocno skomplikowana… mój pierwszy wybór wybił eM z głowy, chociaż upierałam się przy nim bardzo długo… odpuściłam w końcu jak zobaczyłam, że nic nie wskóram… wybrałam inny… ładny… z tym, że jak się okazało jego uroda nie szła w parze z jakością… po skręceniu go zaczął się rozlatywać :( kilka dni do 6 grudnia, pieniądze wydane, wózek nie do użytku, reklamacja w trakcie, nie wiadomo czy zostanie uwzględniona… i co teraz? kupować drugi? czekać? zaryzykowałam, zainwestowałam w kolejny z nadzieją, że nie zostanę z dwoma wózkami… nie było już jednak czasu na szukanie – wybrałam więc ten, który chodził mi kiedyś po głowie, ale pomysł jego kupna w końcu został porzucony… tym bardziej, że znalazłam go w dobrej cenie… Pozdrawiam tu Panią Asię, która oddała go w nasze ręce :) Pozdrawiam też ciocię Madzię, która wózek nam dowiozła w ostatniej chwili… muszę też wspomnieć, że wózek ten pokonał drogę dość krętą i skomplikowaną, bytował nawet jakiś czas w Muzeum Narodowym w Krakowie, więc to wózek z przeszłością, z historią :) Mam nadzieję, że jutro ucieszy małą Po tak bardzo jak teraz cieszy już mnie :)

8

Święty już blisko…

20 uwag do wpisu “Święty już blisko…

  1. Karolcia pisze:

    CUUUUUDDDOOOOOOOO!!!i misio i wózek, a na misia normalnie napatrzeć się nie mogę.Myślę,że mała Po będzie zachwycona :)

  2. ten miś jest cudowny i te kolory !! wózek idealny też taki chciałam, póki co mamy plastikowy róż. Mam nadzieję, że uda mi się go wkrótce wymienić na coś równie ładnego, jak ten Wasz. Pstrykaj dużo zdjęć radosnej minki Po. U nas nieszczęście, kurier Mikołaj dziś nie dojechał ::((( Nie wiem, co z tym fantem zrobić…

    1. kolory wybierałam sama, reszty cudowności misia sobie już nie mogę niestety przypisać :)
      ja dzisiaj z wielka radością schowam nasz różowy koszmarek głęboko… niech no tylko Po zaśnie…
      PS. zdjęcia nacykane, będzie relacja :)

      jak sobie poradziłaś bez Mikołaja w postaci kuriera? wiesz, myślę że Nina podobnie jak Po nie bardzo zakuma że to właśnie dziś TEN dzień… więc spóźniony prezent też przyjmie…

  3. Ojoj jakie śliczne prezenty! U nas tradycja jest nieco inna. Szóstego grudnia dostajemy małe upominki, dopiero pod choinkę szykujemy się na poważne i duże prezenty (czyt. droższe) ;) Ale te Wasze są rewelacyjne! Agacinka moja ma już dwa wózki. Jeden plastykowy, standardowy w kolorze fioletu, drugi retro, z wikliny znaleziony na targu staroci za bagatela 10zł! :) Misia swojego ulubionego też już ma, więc nawet gdybym chciała to mój zakup byłby bez sensu. Pod choinkę na razie pomysłu brak, a raczej jest, tylko nie wiem do końca który wybrać … I pewnie na ostatnią chwilę co wymyślę… Czekam niecierpliwie na nowy post :) Pozdrawiamy! :)

    1. Ja postanowiłam w tym roku trochę zmienić nasze zwyczaje, bo wiem, że pod choinka Po znajdzie wieleeee prezentów, bo o to dbają ciocie, babcie, dziadki, kuzynostwo i wiele, wiele innych… dlatego stwierdziłam, że od nas znajdzie pod choinką drobnostkę, którą już zakupiłam, a na Mikołaja dostanie „porządny” prezent…
      Myślę, że takie rozwiązanie jest optymalne, bo przynajmniej wózek nie utonie w innych prezentach… :)
      A jakie masz pomysły? chętnie poczytam :) zbieram już na urodziny, które się zbliżają wielkimi krokami :)
      Pozdrawiamy :)

      1. No w sumie masz świetny pomysł! Ja myślę nad czymś „uczącym” i tu zastanawiam się nad kilkoma mniejszymi prezentami edukacyjnymi, myślałam też nad drewnianymi stempelkami, myślałam nad rowerkiem biegowym, bądź jakimś ładnym zestawie stół + krzesełka, bo aktualnie Agatka ma „fazę” na bawienie się w dom :) A tak w ogóle to jeszcze szukam i myślę ;) Zapraszam Cię na mój nowy blog. ponieważ zdecydowałam się jednak rozdzielić tematykę blogów na dwa – jeden”mój” jeden poświęcony Agatce – Agacina.wordpress.com
        Pozdrawiam! :)

  4. Filipek70 pisze:

    mikołajowo całuję :)))) już wyobrażam sobie radość Po :))) miś jest cudny …wózek inny być nie mógł :))))

  5. KasiAma pisze:

    Prezenty dla Po cudne, wyjątkowe!!! uwielbiam wszystko co stonowane, szarobure i drewniane- Ama woli róż i już:))), ale delikatnie, nienachalnie z tym walczę… dlatego u nas prezent mikołajkowy jest optymalnym rozwiązaniem: drewniana kuchnia w odcieniach bieli, szarości no i tego nieszczęsnego różu…. wszyscy zadowoleni:) pozdrawiamy serdecznie!

    1. Myślałam sobie o Was wczoraj :) chyba myślami Cie tu ściągnęłam dzisiaj…
      Ja też szaro-buro lubię najbardziej i cały czas mam nadzieję, że Po tez pokocha te kolory i z różem szczególnie tym co po oczach bije nie zaprzyjaźni się za mocno… a jak już do tego dojdzie, no to cóż… od czego są kompromisy, prawda? :)

      Buziaki :*

Skomentuj

