tuż przed…

Ostatnie chwile przedświątecznej krzątaniny… wszystko dopięte już na ostatni guzik… jeszcze chwila dla mnie, kawy i już świątecznego makowca, a co!

Dzisiaj telegraficzny skrót ostatnich naszych chwil przed…

moje odkrycie świąteczne… pychaaa!

1

jak widać wszystko i wszyscy kręcą  się teraz koło kuchni :)

2

ciasteczka z witrażykami piekłam wczoraj do północy, ale są tak pyszne i ładne, że warto było…

3

największym smakoszem okazała się Po, która za słodkościami nie przepada, więc muszą być naprawdę dobre…

4

no i jeszcze choinka nasza – żywa, pachnąca jak co roku – nie wyobrażam sobie inaczej… może być mała, ale MUSI być żywa… zanim ją wnieśliśmy do mieszkania, stała jakiś czas na klatce schodowej, żeby śnieg się rozpuścił, bo przywieźliśmy ją całą zamarzniętą i zasypaną… Po jednak była nią tak zachwycona, że siedziała przy niej na klatce i jej pilnowała :)

5

a kiedy przyszedł czas jej ubierania zadanie wykonał tata, Po stwierdziła, że „KJUJE” i tylko obserwowała co się dzieje… a dzisiaj na pytanie „kto ubrał choinkę ?” odpowiedziała „Tata, Polcia siedziała ;)”

6

najbardziej cieszy mnie jednak fakt, że jedyna bombka jaka została rozbita wypadła z rąk eM :) Po się choinki nie dotyka…

7

Przez ostatnie dwa wieczory powstawała też kreacja dla Po na dzisiejszą wigilijną kolację… przerobiłam sukienkę, którą Po miała na sobie zaledwie raz, i buciki, których czubki Po zdarła całkowicie… wyszłam z założenia, że nie będę nic kupować, bo pewnie założy to raz i odłożymy do szafy… zaczęłam więc myśleć, kombinować i stwierdzam, że nic lepszego bym nie kupiła :) tu pierwsze przymiarki…

8

a tu już gotowa kreacja, która czeka, aż Po się obudzi, ubierze i pójdziemy na kolację wigilijną do dziadków….

9

Wszystkim czytelnikom mojego bloga życzę pięknych, radosnych, magicznych i niezapomnianych świąt! Niech to będzie dla Was najcudniejszy czas, do którego wspomnieniami zawsze będziecie chcieli wracać!

tuż przed…

9 uwag do wpisu “tuż przed…

  1. kaacee pisze:

    Pięknie u Was, nastrojowo, uroczo i smakowicie:) Życzę wspaniałych, cudownych, ciepłych Świąt, serdeczności i buziaki:)))

  2. Wesolych swiat, kochana! Jeszcze raz bardzo dziekujemy za piekne prezenty! Sukienka i buciki sliczne. Tylko nie mow, ze buciki tez przerobilas ;o)

    1. Przerobiłam ;) buciki z zary w formie podstawowej były całe brązowe ;) dorobiłam im amarantowe czubki iii… Po stanowczo odmówiła ich założenia :P wystąpiła w kierpcach :)

  3. inessa pisze:

    ciasteczka – rewelacja i jakie duuuże i pyszne… mniam… :)))
    a kreacja iście sylwestrowa prawie ;)))
    Buziaki :***

Skomentuj

