odliczanie…

Powoli zaczynamy odliczać dni do drugich urodzin małej Po… kompletuję już różne „cudowności”, które pomogą stworzyć nam urodzinową atmosferę… w tym roku postawiłam na niebieskości wszelkie… ciut błękitu pojawi się na zaproszeniach i dekoracjach, a nawet na torcie (jeśli tylko wszystko pójdzie po mojej myśli)… mały przedsmak tego, co nas czaka już powoli tworzę… przy okazji pojawiły się też serduszka – mały akcencik walentynkowy ;) no i oczywiście przy tym wszystkim czekam na wiosnę, na leżenie na tarasie i wpatrywanie się w błękit nieba…

nieb 2

nieb 3

nieb 4

1

1

odliczanie…

17 uwag do wpisu “odliczanie…

  1. Oj bardzo mi się podoba, bardzo :)
    Kurcze, mam nadzieję, że kiedyś i ja będę tak oczekiwać i przygotowywać się skrupulatnie do jakiegoś wydarzenia :) Póki co rozgardiasz w moim życiu, wszystko takie na szybko i nieprzemyślane.
    Buziaki

  2. Filipek70 pisze:

    świeża wiosna twoja jak błękit nieba wiosenny :)))chyba mnie też jednak już bierze w kierunku kolorów wiosennych ….czas na tulipany w moim domu :)) a co do zbliżających się urodzin i w kwestii tortu to zajrzyj sobie na tortownia.pl :))))może znajdziesz jakie pomoce użyteczne :))))no ale muffinki zawodowe kochana !!!! chyba kuchnia jednak zaczyna być Ci bliska :))))

    1. Mnie już od dawna bierze ;) a błękit u nas pasuje idealnie… ze wszystkim się świetnie komponuje, więc na niego stawiam po raz kolejny…
      tort już obmyślony dawno… będzie podobny jak w tamtym roku tylko wersja kolorystyczna nieco inna…
      zawodowe? kiepskie wyszły właśnie… wariacje muffinkowe to mam już w jednym palcu gorzej z wariacjami mięsnymi np :P

      1. Filipek70 pisze:

        :)))))))))) wyglądają na udane …czemu kiepskie ,że w smaku ????? na tortowni są stempelki m.in. do masy cukrowej i maty fajne do odciskania wzorów więc jak idziesz w kierunku cukiernika to jak znalazł :)))) a jak tam laptok doszedł do siebie po powodzi ????

      2. Ja i cukiernictwo? no Aga… proszę Cię ;)
        ten tort co będę robić za dni kilka to będzie drugi tort w moim życiu… mam nadzieję, że się uda i nie będę musieć w sobotę wieczorem biec do sklepu po gotowca :P barwniki i inne ozdoby już do mnie jadą, a plan na ten tort już dawno w głowie mi kiełkuje… będzie błękitny ;D o ile będzie oczywiście :P
        ale stronę podglądnę sobie…
        a laptok przeszedł reanimację i działa, ale do śmigania mu daleko ;)

  3. Karolcia pisze:

    śliczne, klimatyczne fotki :) pewnie jakiś post z urodzin naskrobiesz;))) chętnie bym coś podpatrzyła,bo mój Oluś 5 marca 5 latek kończy, a mama ma pustkę w głowie :(

  4. gosik pisze:

    achh wiosno przybywaj !!!tak sobie wczoraj pomyslalam,ze juz post sie zaczal i za 40dni wielkanoc a z nia to mi sie wiosna ciepelko kojarzy,choc czasem to i snieg wtedy bywal :( ale mi w glowie ciepelko :) to my z Madzia na ciacha sie piszemy,adres znam :D

    1. Dokładnie to samo sobie pomyślałam wczoraj, że teoretycznie za 40 dni powinna być wiosna w rozkwicie, chociaż w tamtym roku w Wielkanoc wcale ciepełka nie było :( a była dużo później… miejmy nadzieję, że w tym roku nas zaskoczy :)

      a pewnie, że wpadajcie! czekamy :)

  5. gdyrozumspi pisze:

    Ja o poprzedniej notce.
    Pomysł z tablicą rewelacyjny. Kiedyś, kiedyś mam nadzieje,że takie coś znajdzie się u mnie w domu :)

    1. z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że ta tablica to jeden z fajniejszych elementów w naszym mieszkaniu ;) ja na swoje spełnienie marzenia czekałam 2 lata, więc Ty też się doczekasz!

Skomentuj

