ze szczególnymi pozdrowieniami…

Stanowczo mogę powiedzieć, że życie NIE przepływa mi przez palce…
a to pokój pomalowałyśmy razem z Po, a to misia trzeba było nakarmić i mu nosek wyczyścić, a to pobawić się w śniegu (no skoro już jest go TYLE to skorzystajmy zapominając, że wiosna już być powinna)… pisać dzisiaj dużo nie będę, bo wszystko widać na zdjęciach, prawda?

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

nie mogę jednak w natłoku mych spraw codziennych zapomnieć o pozdrowieniach dla mej wiernej fanki, mej czytelniczki codziennej… naprawdę jestem wzruszona, że NADAL mnie nawiedzasz, odwiedzasz… toż to w najpiękniejszych marzeniach nie wyobrażałam sobie, iż kiedyś doczekam się takiej wierności od kogokolwiek… nawet nie wiesz jakież to przyjemne wiedzieć, iż wzorem jestem dla ciebie na każdym poletku twego życia… na każdym… cieszę się, że też uwielbiasz tak jak ja kierpce i filcowe muffinki :) A jeszcze bardziej cieszy się Julia, która te muffinki tworzy… więc też na pewno dołącza się do pozdrowień! pozdrawiamy więc całą twą rodzinę, przekaż pozdrowienia także teściowej!

ze szczególnymi pozdrowieniami…

28 uwag do wpisu “ze szczególnymi pozdrowieniami…

    1. :D Pola ją odkryła ;)
      na naszych twarzach uśmiech zawsze gości jak na misia spojrzymy, jest cudny i KAŻDY, kto go widzi się nim zachwyca :)
      swoją drogą to muszę maila do Ciebie napisać…

  1. a u nas słońca brak,tylko zimny wiatr który daje po buzi :( u nas główna zabwa domowa to lekarz który przepisuje zastrzyki i wiąże bandaż np na głowie :)
    Aniołki to my też lubimy robić
    Ach jakie wy piękne dziewczyny,jak siostry bliżniaczki :)
    pozdrawiamy :*

      1. gosik pisze:

        ach a ty mi lepiej jeszcze powiedz (gapa predzej zapomniałam :p)gdzie kupiłaś te rajstopki dla Polci?poszukuje tego kolorku!
        :*

    1. Misiaka kochamy miłością wielką :)
      a kurteczkę a raczej bezrękawnik Po nazwała FUTREM i za każdym razem jak z domu wychodzimy staje jak dama przed szafą i mówi : MAMUSIU UBIERZ MI FUTRO :)

  2. jaki piękny, słoneczny dzień :) śnieg trochę nie pasuje (chyba już wszystkim), ale trzeba przyznać, że fotogeniczny jest, drań ;) miłego dnia!

  3. nemi pisze:

    Ależ ja Cię lubię czytać! I zdjęcia jak zawsze cudowne!

    Widzę, że zabawy mamy podobne. I misia chya też będziemy mieć podobnego, bo bardzo mi się podoba, a Julia kocha misie:)

    Nas też bardzo zasypalo, tyle śniegu to ja jeszcze tej zimy nie widzialam:) Aaa przepraszam tej wiosny!

  4. Ojej misiu cuny i zdjecia takie Wasze piękne… nawet ten śnieg mi sie tu u Was podoba,choc mam go dość całą sobą… pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

Skomentuj

