wiosna.

Wczoraj astronomiczna, dzisiaj kalendarzowa… do nas przyszła z całą falą zmian… pełni nadziei więc przywitaliśmy ją mimo śniegu (tak – mamy go cały czas), mimo szarości wszechogarniającej, mimo mojego spadku formy…

1

2

i moja wiosenka najcudniejsza dzisiaj wersji kwietno-kociej :)

3

2

eM odśpiewuje sobie dzisiaj pod nosem – wiosna, wiosna, wiosna ach to ty…
Po wyraźnie zdegustowana zdolnościami swego taty – GUPIO śpiewasz!

Miłego „wiosnowania” ;)

wiosna.

21 uwag do wpisu “wiosna.

  1. inessa pisze:

    Pięknie półeczkowo u Ciebie i te kotki bardzo mi się podobają :)))
    Jak tak dalej pójdzie to śniegu na Wielkanoc nam nie zabraknie ;))) w końcu białe święta będą a czy to ważne jakie ??? ;)))))
    Buziamy Was :*****

      1. gdyrozumspi pisze:

        Ja wciąż czekam i czekam, i nic!! mówić mówili,a ani widu ani słychu!

  2. Filipek70 pisze:

    he ,he …wiosna Wielkanoc?????? ….sama ostatnio zgupłam jak biegłam z moim piórkowym tworem do koleżanki ,a pan jeden na widok wianka mojego spytał : a pani to się święta czasem nie pomyliły ???? tyle śniegu mamy to trzeba by lepiej choinkę ubrać :))))))))))Po jest rozbrajająca i zmienia się z dnia na dzień …to już powoli nie małe bobo a poważna panienka :)))) z własnym zdaniem na dodatek:)))))))

  3. basiar pisze:

    GUPIO GUPIO:)
    Polcia jest debeściara i juz:)
    wpadłam se humor poprawić i poczytac Was trochę:)
    oraz pooglądać:)
    buziaki WIOSENNE:) i tego się będziem twardo trzymać;)
    znaczy, że wiosna!:)

    1. a ja myślałam, że Ci geometria na podłodze ostatnio humor poprawia ;)
      Buziaki Basiu dla Cię :*

      byłam, byłam i nawet mą tFurczość zeszłoroczną widziałam, miło mi się zrobiło jak nie wiem co ;)

  4. U Nas też strasznie zimno.Czekam na wiosnę ale kiedy ona przyjdzie ? Nie mam pojęcia.
    Pola wymiata z tekstami.
    Majka też mi zwraca uwagę kiedy śpiewam ponoć ta muzyka nie jest dla jej uszu…znaczy że co? że ja brzydko śpiewam? buuu ;)

    Pozdrawiamy :*

Skomentuj

