witaj maj!

Jak Wam mijają pierwsze majowe dni?
Nasz maj rozpoczął się z „grubej rury”, że tak rzeknę… a mianowicie od wiosennego balu w Klubie Maluszka :) Po po raz któryś już pokazała nam wyraźnie, że ona za tłumem ciągnąć nie będzie – ona jest jednostką, która swą indywidualność będzie podkreślać na każdym kroku. Kiedy wszystkie dzieci tańczą, co robi Po? maluje! kiedy dzieci chwytają za kredki, co robi Po? idzie potańczyć… i tak bym wymieniać mogła długo… zwróćcie uwagę na zdjęcie, na którym wszystkie dzieci siedzą w kółeczku – Po stoi ;)
Po godzinie stawiania oporu w kwestii wtopienia się w tłum, poległa! za sprawą żabek, które pojawiły się na główkach dzieci… nie wiem o co chodzi, czy to taki znak rozpoznawczy subkultury, z którą więź poczuła? nie drążę tematu. wiem jedno – Panie Przedszkolanki, które od września będziecie mieć Po pod swoimi skrzydłami – łatwo to Wam nie będzie ;)

1

2

3

4

5

7

8

9

Bal się skończył, Po chyba z nadmiaru wrażeń usnęła, a zdarza się to niezwykle rzadko, żeby tak sama z własnej nieprzymuszonej woli… ba! mogłabym na palcach jednej ręki policzyć te jej drzemki popołudniowe w ciągu ostatniego roku… rodzice korzystając więc z okazji postanowili jak na porządnego Polaka przystało w weekend majowy urządzić grilla – pierwszy w tym roku, ale za to jaki!

Posilili się rodzice, posiliło się wyspane dziecię i ruszyliśmy w trasę. Ładną pogodę należy wykorzystać! jutro podobno ma lać – tak dla urozmaicenia!

9

10

12

14

14

15

16

witaj maj!

29 uwag do wpisu “witaj maj!

  1. jakie tu przepiękne zmiany u Was!!!
    Bardzo Nam się podoba nowy wygląd:)
    Co do zachowania Po na zajęciach…skąd ja to znam… Gabi dopiero od ok.3 m-cy od początku bierze w nich udział, wcześniej było identycznie jak teraz u Was:)
    My grilla też dziś zaliczyliśmy, tyle że w deszczu… u Nas leje od wczoraj i końca nie widać:/
    Pozdrawiamy!

    1. cieszę się, że zmiany się podobają, ale to jednak jeszcze nie jest to, co chciałabym osiągnąć, więc możliwe, iż zmian ciąg dalszy się pojawi ;)
      Po chodziła od jesieni do Klubu Maluszka i była mocno odważna chociaż najmłodsza… potem musiałyśmy na chwilkę zrobić przerwę no i widzę, że powrót do takiej wielkiej grupy jest trudny… w nosie ma to, co się tam dzieje… ale może w końcu się przekona… liczę na to, bo inaczej przedszkole będzie ciężką przygodą…
      pozdrawiamy :)

  2. gosik pisze:

    Mmie dziś grill czeka i ogólna wyprawa ;) czasem patrząc na placu zabaw co robi Madzik -jednym słowem ma w tyłku całe te otoczenie i swój świat :) potrafi zbierać śnieg,robić aniołki i kuliki-oczywiście to w te ciepłe dni!albo wyśpiewuje komu napotka „wszystkiego najlepszego”a jak je chłopiec odpowiedział,że on nie ma dziś urodzin to odrzekła ale ja mam!kiedy chodziła do przedszkola to mówiono mi,że aktywnie w zajeciach bierze udział,grzecznie siedzi i słucha tego co mówia no i wykonuje!co w domu to grniczy cudem,bardizej woli zabawy indywidualne niż ze mną – obecnie ulubiona zabawa domek z kartonu po jej butkach…
    No i muszę powiedzieć,że dzięki twojje dzisiejszej fryzurce już wiem,że wypada robić sobie dobierane-u mnie często gęsto tym bardziej,że nauczyłam się sama sobie je pleść!
    Piękny płaszczyk ma Po buziaki i zmykam piec ciasto moje wy chudzinki :*

    1. Ja dawniej jak miałam więcej czasu często sobie czesałam warkoczyki, żałuję tylko że Po tak się przed tym broni… jej na pewno bardziej by pasowały ;) a czy wypada? nie obchodzi mnie to zupełnie ;)
      podeślij ciut ciasta!
      :*

  3. marela pisze:

    Czytam Twojego bloga od dłuższego czasu i wciaz sie martwie co sie stało. Trudno pisac o rzeczach, które bolą. Może kiedyś podzielisz sie tym na blogu.

    1. witaj :) miło poznać nową czytelniczkę!
      czy się podzielę? chyba jednak nie… i to nie chodzi o to, że boli tylko o to, że jednak niektóre sprawy wolę zostawić dla nas…

      1. Marela pisze:

        Przepraszam za mój może niedelikatny komentarz. Są sprawy które sami musimy podzwignac i inni nie powinni tego utrudniac,za wyjatkiem najbliższych. Mam Was czesto w myślach, bo też mam małą córeczkę, bede trzymała kciuki!!

  4. Jej cóż to za piękne zmiany tu u Was nastąpily ?? ślicznie… a co do naszych planów..cóż cieżko cos zaplanować na taką pogodę ;( nudy.. moze dziś gdzieś wyskoczymy ..

    1. u nas dzisiaj pogoda też jest nie bardzo – deszcz, burza, za 10 minut słońce i upał, więc dzisiaj się nigdzie nie ruszamy!

      cieszę się, że zmiany się podobają :)

    1. a ja tego nie widzę prawie wcale, dla mnie to ona w dalszym ciągu maluszek :) dobrze, że po ubrankach i butach można dojść do takiego wniosku, bo inaczej bym nie uwierzyła!

  5. U nas wczoraj lało a dziś piękne słoneczko, dzieci mi trochę chorowały dziś trochę lepiej, byliśmy w odwiedzinach u prababci szkrabów, spaliśmy w wielkim łóżku razem. Dziś na chwilę musiałam jechać do pracy, dzieci z babcią poszły na plac zabaw. Wczoraj mieliśmy dzień dziecka i oglądaliśmy Madagaskar do 21.30 gdzie zwykle najpózniej o 20.30 idą spać, ale fajnie było :-) Tatuś sobie pojechał na wycieczkę rowerowo-kajakową a ja z moimi bąblami spędzam czas, uściski dla Was. Ale twoja mała ma super ciuszki, ładna dziewczynka:-))

    1. a u nas dzisiaj kiepska pogoda – do tego stopnia, że nawet żadnego dłuższego spaceru nie zaliczyliśmy…
      mam nadzieję, że jutro zaświeci słońce, żeby móc na koniec tego długaśnego weekendu naładować akumulatory solarne :D

      bardzo dziękuję :*

      ps. sukienkę, która Po ma w tym poście na sobie szyła moja siostra, więc tym bardziej mi miło!

  6. Z moja Sara bylo tak samo – zawsze pod prad, zawsze inaczej niz wszyscy… i w sumie dalej tak jest. Przedszkolanki sie zalamuja, ze nie chce sie bawic w jakies tam „kolka graniaste” itp ;o)

    1. Ja się właśnie obawiam, że Po tez zawsze będzie pod prąd… ale wolę tak niż spokojne dziecko, które robi wszystko co się mu każe… już dawno powiedziałam, że rodzice takich dzieci muszą mieć nadzwyczaj nudne życie…

Skomentuj

