zaproszenia.

Zaczął się maj – miesiąc zielony, kwietny, burzowy, wiosenny, ciepły, deszczowy, słoneczny i… komunijny :)
Wczoraj pogoda pokazała całe spectrum swych możliwości – burza, deszcz, ulewa, a po kilkunastu minutach ciepło, słońce i upał wręcz… uwielbiam te pierwsze chwile po burzy, kiedy wszystko takie mokre, rześkie i zielone… nie mogłam się powstrzymać, aby nie zrobić kilku zdjęć na tarasie…

1

2

ale to nie zieleń i przyroda mają być dzisiaj bohaterami… dzisiaj chcę pokazać moje pierwsze zaproszenia komunijne… sztuki 22 – każde inne… kilka dni pracy, ale z efektu jestem zadowolona (chociaż ja zawsze uważam, że mogłam zrobić coś lepiej)… najważniejsze, że podobały się osobom, dla których były tworzone…

Pierwsza powstała seria beżowa – mi podoba się najbardziej!

3

4

kolejna, największa partia to zaproszenia szaro-miętowe

6

7

8

nie mogło też zabraknąć błękitów

9

10

i ostatnie powstały zaproszenia z filcem w kropeczki :)

12

13

i jeszcze kilka zdjęć, które powstały w trakcie produkcji…

13

14

teraz powstają jeszcze pamiątki komunijne i tak pewnie będzie jeszcze do końca maja, bo wciąż dostaję nowe zamówienia – dla mnie więc to jak najbardziej miesiąc komunijny chociaż ja osobiście na żadnej pierwszej komunii się nie pojawię… wracam więc do pracy :) miłego wieczoru!

zaproszenia.

26 uwag do wpisu “zaproszenia.

    1. nie ma czego zazdrościć tylko samemu spróbować :D
      Po każde uściski chętnie przyjmie, bo przylepa z niej straszna, więc dziękujemy!

  1. nie będę oryginalna – są piękne. Te szaro-miętowe ekstra. Wczoraj mama przerabiała sukienkę komunijną i właśnie sobie uświadomiłam, że to już maj ;-) Za oknem tego nie widać :((

  2. Karolcia pisze:

    Zaproszenia przepiękne :) Mnie do gustu najbardziej przypadłay beżowe,aczkolwiek te szaro -miętowe tez budzą mój zachwyt. Masz ogromny talent :)

  3. Agata pisze:

    Paulinko! Z nieba mi spadłaś! Mogłabym zamówić u Ciebie pamiątkę z okazji Komunii?? Właśnie miałam się wziąć za szukanie czegoś w sieci dla mojego Filipka (tak tak Filip już taaaki duży) a tu proszę … :) Mogłabym? Na 17 maja potrzebuję… :*

  4. Wow, fajne! :) Te bezowe zdecydowanie no1! :) (p.s. i nowy szablon świetny, też ostatnio próbowałam dopasować nowy szablon do naszego bloga, ale po kilkunastu próbach i niemożliwości zdecydowania się na konkretny , zrezygnowałam ) ;)

    1. ja też uważam, że beżowe naj!
      już od jakiegoś czasu chodziło mi po głowie coś nowego, ten na razie jest, ale chyba długo tu miejsca nie zagrzeje, bo nie jest jeszcze taki mój na 100 %

  5. inessa pisze:

    Dla mnie każde jest wyjątkowe i piękne ale to już wiesz !!!!!!!!
    Dziękujemy raz jeszcze za taki trud :)))
    Koleżanka już po… a my w oczekiwaniu na… ;)))),
    Buziaczki słoneczne ślemy :****

  6. Niesamowity talent plastyczny. Całe życie chciałam umieć robić takie ładne, precyzyjne rzeczy, ale niestety natura mi poskąpiła :D Piekne!

  7. Cudowne zaproszenia! Też marzy mi się „scrapowanie”, ale jakoś zawsze coś i tak trudno się zabrać i zacząć… Pozdrawiamy was serdecznie! ;)

  8. slupek1 pisze:

    dla mnie najładniejsze te z motywem drobnych listków :) ale ogólnie jestem fanką tych twoich papierowych dzieł wszelakich …

Skomentuj

