łąka.

Zieleń trawy  jest tak ostra, że aż oczy zabolą czasami, gdy się za długo na nią patrzy – a jak nie patrzeć skoro taka świeża i piękna?
i stokrotki, i kwitnące drzewa, no bajka po prostu… aż się chce żyć, a z życia czerpać garściami co najlepsze…

Po jest w swoim żywiole, biega po tej łące naszej, piszczy z radości, a my razem z nią… cieszy nas to wszystko piękne wkoło dużo mocniej niż wtedy gdy Po jeszcze z nami nie było… dostrzegamy rzeczy, na które wcześniej nie było czasu, które wcześniej były po prostu, a w natłoku spraw nie były zauważane… teraz spraw jakby więcej na głowie, ale znajduje się czas i na spacer, i na doglądnięcie stokrotek na łące, i kwitnących jabłoni… na świat patrzy się zupełnie inaczej, kiedy patrzy się na niego oczami dziecka…

1

3

3

4

5

6

7

8

9

Chciałam też dzisiaj zwrócić szczególną uwagę na buciki, w których Po biega po trawie… buciki te od dawna były przeze mnie wymarzone dla niej od dawna… w tamtym roku jednak jej mikroskopijna stópka była za maleńka… na szczęście przez zimę postanowiła nabrać gabarytów i na tą naszą piękną wiosnę postanowiłyśmy się w te wymarzone buciki zaopatrzyć :)
Kiedy Po ubrała je po raz pierwszy nie chciała ściągnąć, bo tu cytat: TUPAJĄ :)
A ja rozpływam się nad nimi za każdym razem jak na nie patrzę… piękne są w każdym szczególe, do tego ten woreczek i cudne złoto-srebrne sznurówki, które można przewlec przez dziurki, kiedy buciki mają wyglądać jeszcze bardziej dostojnie… do srebrnych bucików  stworzyłam srebrną spinkę-kokardę, więc teraz już moja księżniczka może błyszczeć zawsze i wszędzie ;)

i muszę jeszcze zaznaczyć – Po zachwycona jest nimi nie mniej niż mama… co widać na zdjęciu poniżej…

10

11

12

łąka.

24 uwagi do wpisu “łąka.

  1. gosik pisze:

    No piękne buciki a skąd i gdzie je wypatrzyłaś?
    Coś w tym jest,ze dziecko na nowo nadaje życiu znaczenia i to co było dla nas czymś niezauważalnym teraz to doszczegamy,baa jeszcze bardziej na to czekamy(np na zielona trawke,kwiatki itd)
    Wszystko idealne ale zabrakło mi jednego bardzo ważnego akcentu…a mianowicie Ciebie :)!
    ściskamy :*

  2. dusia pisze:

    Cudne te srebrne butki! A i kokardka do kompletu urocza…:-) Wiosenna zieleń to jest to,co sprawia że nawet gdy smutno i źle to mimo wszystko żyć się chce…;-) Pozdrawiam serdecznie:-)

  3. Paulina piękne zdjęcia, buciki cudne nie znałam tej marki i już się zakochałam, na razie kaski nie mam, ale kiedyś na pewno coś u nich zamówię, na razie poszalałam i Tosia ma sznurowane buciki od Efvvy. Twoja Po śliczna dziewczynka i ubierasz ją tak jak lubię!!!A spodenki skąd i koszulka? Ściskam i pozdrawiam !!!

    1. Ja zakochałam się już dawno… czekałam tylko aż nóżka Po nabierze odpowiedniej objętości :)

      Mi się teraz marzą baletki od Efvvy – te z serduszkiem ;) ale to marzenie musi poczekać jeszcze chwilkę, bo czekają nas inne wydatki ubraniowe związane z weselem, na które się wybieramy…

      spodenki spod igły mej siostry a koszulka Stella McCartney…

      Pozdrawiamy :)

  4. slupek1 pisze:

    buciki owszem piękne ale cóż by warte były bez tych nunek prześlicznych ???? rozczulają mnie takie małe nóżęta na maksa, a tu jeszcze takie fotki nóg biegających po łące …..a ja też niezmiennie zachwycona majem ….właśnie stokrotkami ,kwitnącym mleczem i białym kwieciem na drzewach, wybuchem zieleni …..no kocham tę porę roku !!!!!!i Polę też kocham bo mi przypomina jak fajnie było mieć takiego szkraba co tupają mu buciki :)))))buziole

  5. Zdjecia cudne … Twoja córcia wygląda słodko,a buciki fantastyczne :) a mi najbardziej spinka się podoba .. muszę wkońcu sie zdecydować i cos od Was kupić dziewczyny,bo cuda robisz :)

  6. My podobnie z córką oglądamy każdy szczegół: dzisiaj był wysyp ślimaków, innym razem pytania od niej:jak się to drzewko, kwiaty nazywają. Odkąd zna nazwę fortesja i czeremcha, to chce teraz nazywać każde drzewo, krzak.
    Butki słodziaki:)

  7. Po jest tak piękna, że napatrzeć się na Nią nie mogę….
    cudne buty, cudna trawa, pufa cudna ale Po wszystko co wokół Niej stawia na drugim miejscu…

    Paulina literkowo świetne…

    1. każdy miły komentarz wywołuje uśmiech na mej twarzy, ale gdy komentarz dotyczy Po to buzia śmieje mi się dzień cały! dziękuję :)

  8. Karolcia pisze:

    Ależ Polcia urosła :) Ślicznie wygląda :) gdzie ty takie ubrankowe perełki wynajdujesz?(takie skarpetki jak ma Polcia tez miałam)Zdjęcia na łące pełnej stokrotek bajkowe:)

    1. chyba faktycznie urosła, bo już któraś osoba zawraca na to uwagę :)

      skarpeteczki wyszukała dla Po w tamtym roku ciocia Madzia – już ciut malutkie, ale służą nadal – też miałam podobne i chyba dlatego tak je lubię na Po ;)

  9. Naprawde cudowne buciki! Czy one naprawde sa zParyza??? Alez znowu bym chciala miec takie malutkie stopki pod swoim dachem…. Ta kokardka, pumpy, bluzeczka, kurteczka- wszystko tam mi sie dzis podoba, tak wszystko pasuje… :*

  10. inessa pisze:

    Fotki prześliczne Paulinko :))) wreszcie z wiosna wracają kolorki i można szaleć do woli.
    A buciki… no cóż… ja mogę tylko zazdraszczać i podziwiać u Was ;)))

Skomentuj

