rozstrzygnięcie.

Wiem, wiem miał być post o góralskim weselu… i byłam pełna chęci, aby go wczoraj stworzyć jednak przemożna chęć snu zwyciężyła… jednak chyba się starzeję i takie imprezy już nie dla mnie ;) po prostu swoje odespać musiałam… ale co się odwlecze… czekajcie cierpliwie!

Jednak obiecałam, że 4 czerwca nastąpi rozstrzygnięcie mojego mini konkursu! a że nie chcę Was dłużej trzymać w niepewności to już pokazuję zwycięskie zdjęcia.

Nagroda pierwsza czyli literki z imieniem dziecka oraz bransoletki dla mamy i córki wędrują do HANI i jej mamy IRKI :)

1Nagroda druga czyli miś  oraz gumki do włosów dla mamy i córki powędrują do TOSI i jej mamy KAROLINY :)

2

Zwyciężczyniom serdecznie gratuluję i proszę o kontakt w celu ustalenia szczegółów dotyczących stworzenia nagród :)

Natomiast wszystkim mamom i córkom, które zdecydowały się na podzielenie się ze mną zdjęciami bardzo dziękuję! nawet nie wiecie jak miło było mi Was zobaczyć, poznać choć ciut bardziej! Dziękuję też za wszystkie historie, które często były w mailach opowiedziane jako gratis do zdjęcia! Naprawdę się cieszę, że mam tyle fajnych czytelniczek :)

rozstrzygnięcie.

11 uwag do wpisu “rozstrzygnięcie.

  1. gosik pisze:

    eee a to już koniec?to ja sobie myślałam,ze wiecej na niego jest czasu!
    ale z takimi fotkami nie mogłabym nawet konkurować,są piękne i te dwa krańce polski :)
    PS a cichutko zapytam co tam z moim kropkowym wymysłem :D
    buźka

    1. chciałam żeby skończył się jeszcze, kiedy będziemy trwali w klimacie świątecznym pt. dzień matki i dzień dziecka :)

      ps. się zrobi ;) plan jest… napisze maila!

  2. Filipek70 pisze:

    gratuluję zwyciężczyniom :)))) to pierwsze zdjęcie to jak ja na wolności mojej wózek po tych wertepach dobrze znanych targająca :))))))))no czekam ,czekam na te weselne kreacje !!!!!

      1. slupek1 pisze:

        wirusy w natarciu i u nas ….ja mam zimno na pół ust …..wyglądam nawet nieźle bo jak po botoksie ….szkoda że na połowie tylko mam tak pełne wargi :))))))))))))))))

Skomentuj

