katalog.

Kiedyś Hiena stwierdziła, że powinnam zrobić katalog swoich produktów. Zrobić taki katalog to pewnie roboty na kilka tygodni, jednak stwierdziłam, że może warto uporządkować trochę te moje robótki. Tak więc dzisiaj pierwszy wpis nazwijmy go „katalogowy”.  Zaczynam od spinek i gumek do włosów. W razie zapotrzebowania większość z tego co tu dzisiaj pokazuję jestem w stanie odtworzyć :)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

12

11

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

tą znajdziecie tutaj

23

24

ta spinka dostępna tutaj

26

27

i ten komplecik też do wzięcia tutaj

28

29

katalog.

20 uwag do wpisu “katalog.

  1. W takim razie poproszę pierwsze dwa zestawy :) kwiatowy i dżinsowy :) Podaj mi namiary, cenę etc :) (już dawno miałam Cię poprosić o podesłanie kilku wzorów spinek do zakupu :)

  2. Piękne te wszystkie spineczki, gumeczki, Ja chciałabym dla Tosi mnóstwo kupować, ale na razie u niej włoski takie że nie ma co wiązać, i tak już trochę kupiłam spineczek, gumek, ale czekają…Ale może jakieś opaski do włosów będziesz miała, bransoletki to poczekam:-)) Uściski!!!

    1. tak, opasek kilka na pewno się w niedługim czasie pojawi!

      moja Po też długo nie miała do czego przypiąć, ale w końcu się doczekałam i już nawet nie protestuje za mocno!

      Buziaki :*

  3. Filipek70 pisze:

    katalog wiadoma sprawa być musi !!!!! robótka ręczna jest wyjątkowa jak zwykle !!!!czy mi się wydaje czy masz stempelki takie malutkie w pudełeczku drewnianym ????? pytam bo też mam !!!!

  4. Wszystkie są słodkie, moja córka jak na razie to gumki do włosów toleruje(ale tylko wtedy jak sobie nie przypomni, że ma coś na głowie:))Ale marzą mi się też takie spineczki:)może sie ona przekona.

      1. Sprawdź kochana w SPAMIE, bo wysłałam w sumie dwa… i dziwiłam się, że nie odpisujesz… albo napisz do mnie Ty, a ja zrobię odpowiedź, może wtedy dojdzie…

Skomentuj

