wisienka na bucie.

Baletki, kalosze, sandały, butki, buciki… uważam, że nic tak nie dopełnia stroju jak odpowiednio dobrane buciki! dlatego zanim kupię buty małej Po zastanawiam się nad tym zakupem 10 razy… bo oprócz tego, że chcę, aby były po prostu ładne (a to naprawdę trudno jeśli spojrzy się na buty dla dzieci dostępne na polskim rynku obuwniczym) to chcę też,  aby były wygodne i zdrowe… i zwykle te moje wymagania się rozmijają… czasami naprawdę upłynie wiele, wiele czasu zanim znajdę coś co mnie w 100% zadowoli… ale jak już  znajdę to na buty jestem w stanie wydać bardzo dużo!

Tym razem chciałam kupić buciki, które będą miały wszystkie zalety „crocsów”, w których w tamtym roku  Mała Po uwielbiała chodzić… a mianowicie będą z gumy (a to oznacza, że łatwo je będzie wyczyścić pod wodą), będą miękkie (więc Po chętnie je będzie zakładać), nie będą miały skomplikowanych zapięć ani sznurówek, a do tego będą dziewczęce (a to nie oznacza wściekł- różowe z badziewnymi plastikowymi przypinkami). Myślałam, że moje wymagania są tak duże, że się nie uda znaleźć ideału. Ale kto szuka ten znajduje! popatrzcie!

1

są dziewczęce, różowe (tu akurat decydowała Mała Po, bo ja na pewno wybrałabym inny kolor), z miękkiej, przyjemnej w dotyku gumy, są mega słodkie, wygodne, łatwo się zakładają, a na dodatek pachną owocowo (to taka wisienka na bucie :))!!! a na imię im MELISSA MINI :)

2

zostały już przetestowane i w wodzie, i na piasku, i w domu też są nr 1. Zdecydowanie znalazłam swój ideał – po conversach ogłaszam te buty kolejnymi, które będą nam służyć w każdym następnym sezonie. A że wzorów i fasonów jest sporo to myślę, że szybko się nam nie znudzą :)

3

4

5

6

7

8

9

wisienka na bucie.

26 uwag do wpisu “wisienka na bucie.

  1. gosik pisze:

    super już mnie gdzieś one kusiły ;) są takie uniwersalne a zarazem ładne!no i Po małymi kroczkami przemyca do swojego świata róż :D!
    buźka

  2. Dawno nas tu nie było, no ale siła wyższa.. Cudowne ! My się zmagamy z crocsami i tu napiszę niestety, bo te są cudne! U nas wystarczy ułamek sekundy, a już lądują na cudzym trawniku za wózkiem..

  3. widzę, że mamy podobny gust. Ja chciałam kupić te białe w drobne kwiatuszki. Nie wiem, czy widziałaś :) Podobają mi się buciki mini melissa, są takie dziewczęce.
    Póki co dzisiaj zaszalałam i kupiłam buty Sarze !! mokasynki szare. :D

      1. jest ich mnóstwo na różnych stronach, ja szukam w rozsądnej cenie, bo ta potrafi się wahać od 230zł do 120zł! a to spora różnica, tylko, że w Agatki rozmiarze były albo te, których fason mi nie leżał, albo te bez przeceny ;) więc szukam nadal strona po stronie codziennie ;)

      2. właśnie zauważyłam, że ceny są mocno rozbieżne, ale niestety zwykle te w lepszych cenach zostają same małe rozmiary albo wzory, które są mało interesujące…
        teraz są wyprzedaże, więc pewnie gdzieś można trafić tanio!

  4. Spodenki założone na legginsy urocze:))
    Buciki oczywiście też:_
    Zapraszam do mnie na konkurs na stylizację dziecka. Wspaniałe i atrakcyjne nagrody!!!

Skomentuj

