być może…

… to był już ostatni tak piękny weekend tego lata.  Postawiłam więc na pełen relaks, a obowiązkami rzuciłam w kąt. Udało się więc wzbogacić szafę małej Po o kilka (niezbędnych oczywiście) ciuszków. I tu muszę ją pochwalić – do sklepu razem chodzimy rzadko, więc szczerze nawet nie jestem w stanie powiedzieć jak ona się w takich miejscach zachowuje, więc bardzo pozytywnie mnie zdziwiła. Pozwoliła ciuszki przymierzyć, na zaczepki jakiegoś małego amanta nie reagowała, a wychodząc ładnie powiedziała „do widzenia”.  Wbrew więc doniesieniom, że me dziecko to „alien”, który w społeczeństwie żyć nie potrafi – dementuję te plotki ;) radzi sobie świetnie, ba! uważam nawet, że dużo lepiej niż statystyczny 2,5 latek…

udało się nam też przygotować taras na jesień – zlikwidowaliśmy basen, a w doniczkach zagościły wrzosy – uwielbiam! zrobiłyśmy też z Po kilka wianków – takich już typowo jesiennych! wspólnie od a do z! ale nie chcę jeszcze tak oficjalnie jesieni tu widać, więc o tym w późniejszym terminie!

a niedziela upłynęła nam (zbyt szybko) na karmieniu gołębi, bieganiu za nimi, lizaniu lodów (mówiłam, że nasze lody są najlepsze w Polsce? kto nie wierzy zapraszam do nas), zbieraniu jabłek, odpoczynku, wygrzewaniu się w słonku, itp… cudnie!

1

2

3

5

4

6

7

8

10

być może…

25 uwag do wpisu “być może…

  1. Co to za cudne buciki ma Po?? Boskie właśnie takich szukam dla mojej Tosieńki. Też uwielbiam wrzosy:-) Ale jeszcze nie mam, jadę kupić może jutro…U Was najlepsze lody w Polsce, mhmmm kolejna rzecz która motywuje żeby kiedyś Was kochane odwiedzić:-) Uściski <3

  2. Po taka jakaś dziś doroślejsza! mi się marzy taki już jesienny całkowicie klimacik :) i aby tylko nie padało i liście były super suche,super szeleszczące <3
    i widzę,że znów się chudzinko pokazałaś aby mi humor zepsuć :P
    buziaki

  3. Karolcia pisze:

    Polcia rośnie jak na drożdżach ;) wogóle ślicznie dziewczyny wyglądacie :) Mam nadzieję na jakiś post o tych wiankach i wrzosach na tarasie……… Pozdrowionka

  4. slupek1 pisze:

    czy Ty wiesz że dodałaś mi skrzydeł dziś ????? jak byś mi pod rękę podeszła to za tę kartkę bym z radości uszkodzić Cię mogła …no mam nadzieję że oddałam słowem emocje moje !!!!!
    a i patrząc na was ze zdjęć powiem ci że wspaniała matka rozwinie swoje dziecko dużo lepiej niż niejedna zmęczona pani z przedszkola :) i nie żeby wspaniałe przedszkolanki nie istniały tylko trzeba mieć szczęście na taką trafić !!!!!

  5. hehe :) Ja też zawsze taka dumna z Agatki jestem jak ona ‚dzień dobry’ i ‚do widzenia’ wszystkim mówi, a ludzie wtedy uśmiechają się a mi serce rośnie! :)
    p.s. Po jakie włoski ma już długie! :)
    Buziaki :*

  6. Nina zawsze się wita, a potem krzyczy, że się przywitała – jakby tak ktoś z nas nie usłyszał :P
    Śliczna ta Twoja Po. Buciki cudowne – gdzie kupiłaś ? :)))))

    1. u nas w tamtym roku miałam caluteńki taras obsadzony wrzosami – jak je do domu przynieśliśmy to pół pokoju zajęły, w tym roku już tak szaleć nie będę, ale lubię nadal mocno :)

  7. Przylacze sie do pienia zachwytu na temat bucikow. Cudne!
    Taka bluzeczke z zajacem tez kiedys mialysmy. Obowiazkowo, bo Sara zajace uwielbia. I widze, ze macie partner-look. Lubie! I te twoje dlugasnie noooogi! ;o)

Skomentuj

