a kuku!

Oto jestem – jakby się ktoś stęsknił/ktoś mnie szukał/myślał co się ze mną dzieje (niepotrzebne skreślić).

Urlop był? był.

wypoczynek był? nie było.

to co było? remont!

Jak to zwykle bywa – z maleńkich przeróbek zrobił nam się spory remont, który trwał 7 długich dni i wcale nie jest jeszcze wszystko skończone tak jak to sobie wymarzyłam. Więc pewnie jeszcze trochę potrwa zanim pędzle, farby, drabiny, kleje, itp. zamkniemy w najciemniejszych czeluściach piwnicy moich rodziców (swojej niestety nie posiadamy, dlatego jak już narzędzia się raz wyciągnie to idziemy za ciosem i remontujemy wszystko co się da). Tym oto sposobem zmiany dotknęły każdego zakątka naszego maleńkiego mieszkanka. Mam nadzieję, że efektami wkrótce będę mogła się pochwalić, chociaż powiem nieskromnie, że już jest fantastycznie ;)

1

2

zdjęć z postępujących prac mam dużo więcej, ale oszczędzę Wam tego ;) w skrócie – kompletny rozpiernicz!

za to wrzucę dzisiaj zdjęcia, na których jeszcze zupełnie remontu nie widać!

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

a kuku!

24 uwagi do wpisu “a kuku!

  1. Filipek70 pisze:

    nieeeeeeeee …Pola już znowu ma urodziny ?????? STO LAT ,sto lat ….no tym razem to się muszę o coś dla was postarać bo teraz po tej kartce to już was kocham jak kogo bliskiego sercu !!!!
    P.S. ale wylaszczyłaś flaszkę moją :)))))

    1. jeśli nie boisz się, że i Ty możesz los zamurowanego podzielić to pakujcie manatki a ja Wam zaserwuję z przyjemnością ciasto na zakurzonych ciut talerzykach! aaaapsik!

  2. Karolcia pisze:

    Ja również czekam na efekt końcowy :) a na drugiej fotce jest to o czym marzę u siebie w przedpokoju i patrząc na Ciebie wcale nie jest to takie trudne (chyba ;) do samodzielnego położenia :),kto wie może pójdę w twoje ślady ;)

    1. odkąd pamiętam marzyłam o białej cegle na tej ścianie ;) i w końcu mi się marzenie ziściło! Tobie tez się spełni :)
      cegła do położenia trudna nie jest – gorzej z jej przycinaniem. Pierwszy raz to robiliśmy i wg mnie wyszło całkiem nieźle, więc do dzieła!

  3. świetne zdjęcia, takie innie, mają coś w sobie :)

    ciekawa jestem jaki będzie efekt końcowy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    P.S. dodam do linek jeśli pozwolisz.

    nasza-trojka.blogspot.com

Skomentuj

